loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Kobieta z megafonem na tle domku z panelami fotowoltaicznymi na dachu

System call center i fotowoltaika – co zyska Twoja firma fotowoltaiczna?

Fotowoltaika i call center na pozór nie mają wiele wspólnego. Ale tylko na pozór! W rzeczywistości każda firma sprzedająca panele fotowoltaiczne ma bądź powinna mieć konsultantów dzwoniących do potencjalnych klientów i odbierających telefony. By ułatwić im zadanie, a jednocześnie znacząco ponieść zyski firmy, możesz wykorzystać system call center. W jaki sposób Ci pomoże? Jakie ma funkcje? O tym dziś!

Dobre call center? Fotowoltaika zyskuje klientów!

Panele fotowoltaiczne są modne i popularne same w sobie, zatem jeśli oferujesz ich dobór, montaż i naprawę, nie musisz sztucznie tworzyć popytu na swoje usługi. Z jednej strony to dobrze, z drugiej wiąże się z pewną niedogodnością – konkurencją. Nie od dziś wiadomo, że podstawowym procesem w firmie – czy to sprzedażowej, czy usługowej – jest kontakt z klientem. Mając do wyboru liczne oferty, osoba chcąca zakupić panele fotowoltaiczne pójdzie tam, gdzie obsłużą ją najlepiej.

W tym miejscu na scenę wchodzi system call center, a więc narzędzie służące do szeroko rozumianego kontaktu z klientem: pozyskiwania leadów, wykonywania wstępnych telefonów, umawiania spotkań, przedstawiania oferty i innych zadań. Dobrze zarządzany system contact center może zwiększyć wyniki w pozyskiwaniu klientów nawet o… 300%! Dzięki temu Twoi pracownicy zyskują więcej czasu na inne zadania. Możesz też zatrudnić mniej osób na stanowisku telemarketera, bez straty jakości obsługi klienta.

Systemy call center do obsługi posprzedażowej klientów fotowoltaiki

Call center w fotowoltaice służy nie tylko do pozyskiwania leadów i nawiązywania kontaktu telefonicznego celem zyskania klientów. To również program służący do obsługi posprzedażowej, wpływającej na zadowolenie klienta (wyrażane np. poprzez polecanie Twojej firmy znajomym, wystawienie pozytywnej opinii w internecie bądź skorzystanie z dodatkowych usług w przyszłości). System contact center umożliwia zaplanowanie kampanii telemarketingowych skierowanych do klientów, którzy już zakupili panele fotowoltaiczne, jak również regularne podtrzymywanie kontaktu.

System call center zbiera wszystkie dane klienta. Kiedy konsultant wykonuje połączenie – bądź odbiera – na ekranie widzi listę usług, z których korzysta, historię kontaktu, miejsce zamieszkania i inne dane. Może go obsłużyć profesjonalnie i kompleksowo. W takiej sytuacji zawsze zyskują obie strony.

Systemy call center przysługują się rozbudowie działu telemarketingu

Na koniec wspomnijmy o jeszcze jednej zalecie wykorzystywania systemów call center, czyli rozbudowie działu telemarketingu. Czy wiesz, że dzięki programowi działającemu w chmurze (przeczytaj, czym jest call center w chmurze) możesz zatrudniać większą liczbę pracowników, i to bez konieczności przygotowywania dla nich miejsca w biurze? Dzięki zatrudnieniu zdalnych marketerów nie płacisz za większą powierzchnię biurową ani dodatkowy sprzęt. Możesz też zaproponować im korzystniejszą formę rozliczenia: B2B, umowę zlecenie czy umowę o dzieło.

Systemy contact center dadzą Ci wgląd w pracę telemarketerów. Skontrolujesz, w jakich godzinach pracują, ile spotkań umawiają i jakie mają wyniki. Możecie też wypróbować nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów, by korygować ewentualne błędy (przeczytaj porady, jak rozmawiać przez telefon z klientem).

Chcesz przetestować system contact center i przekonać się, że nowoczesne, dobrze wyposażone call center i fotowoltaika w połączeniu dają efekty w postaci wzrostu zadowolenia i zysku? Skontaktuj się z nami, by wypróbować nasz system!

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571