Co to jest call center w chmurze? Co to jest SaaS?
Internet rozwija się z każdym dniem, a wraz z nim technologie on-line. Jedną z technologii jest chmura obliczeniowa, dzięki której można m.in. korzystać z programów internetowych bez instalowania na dysku. To pozwala na prowadzenie systemu call center w chmurze. Co to jest call center chmura? I czym jest SaaS? Przekonaj się!
SaaS – co to jest?
Zanim omówimy zalety korzystania z call center w chmurze, zajmijmy się wytłumaczeniem, czym jest SaaS. Skrót oznacza Software as a Service, czyli w tłumaczeniu oprogramowanie jako usługę. Kiedy korzystasz z tego typu oprogramowania, nie musisz ściągać ani instalować go na swoim komputerze. Dzięki owemu nowoczesnemu rozwiązaniu po pierwsze oszczędzasz miejsce na dysku. Po drugie nie jesteś ograniczony do fizycznego urządzenia (z systemu call center w chmurze bądź innego oprogramowania możesz korzystać na dowolnym komputerze). I po trzecie nie ponosisz jednorazowego wysokiego kosztu zakupu oprogramowania.
Czym jest SaaS i jak działa?
Model SaaS nie wymaga jednorazowej wysokiej opłaty. Zamiast tego płaci się jak za usługę internetową bądź telefoniczną, czyli w ramach abonamentu. Dostęp od wybranych przez klienta usług świadczony jest na jego żądanie, a odbywa się poprzez uruchomienie usługi w interfejsie systemu.
Oprogramowanie typu SaaS – np. system call center w chmurze – zainstalowane jest na serwerze dostawcy oprogramowania (usługi). Aby z niego korzystać, potrzebny jest Ci wyłącznie internet z przeglądarką internetową.
Co to jest call center w chmurze?
System call center w chmurze, taki jak oferowany przez nas, z definicji zakłada użytkowanie przez internet. Z tego powodu najlepiej sprawdza się w nim formuła SaaS. Podczas inwestowania w call center chmurę z centralą telefoniczną w chmurze nie potrzebujesz środków finansowych na zakup serwera, centrali ani oprogramowania. Na dodatek otrzymujesz usługę błyskawicznie – call center w chmurze udostępniane jest przez nas od razu po złożeniu zamówienia. Zyskujesz niespotykaną dotąd możliwość przetestowania go w realnych warunkach pracy, zanim poniesiesz jakiekolwiek opłaty.
SaaS call center – na czym polega jego korzyść?
Warto wiedzieć, że wybranie systemu call center w chmurze to obecnie najszybszy, najłatwiejszy i najtańszy sposób na stworzenie call center od zera. Potrzebujesz niewielkich pieniędzy, łącza internetowego, stacji roboczych telemarketerów i samych telemarketerów. Reszta leży po stronie dostawcy systemu call center, czyli nas. To doskonałe rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na zatrudnioną liczbę pracowników czy wielkość firmy.
Najważniejsze korzyści systemu i centrali telefonicznej w chmurze SaaS:
- minimalne koszty początkowe – płacisz abonament,
- elastyczne opłaty abonamentowe – płacisz dokładnie za to, czego potrzebujesz, i tylko wtedy, kiedy potrzebujesz. Sam zarządzasz liczbą potrzebnych stanowisk,
- błyskawiczne rozpoczęcie korzystania z systemu call center w chmurze – od razu po złożeniu zamówienia,
- możliwość bezpłatnego przetestowania oprogramowania w rzeczywistych warunkach,
- brak konieczności instalowania programów na komputerze,
- brak konieczności kupowania dodatkowego sprzętu – potrzebujesz tylko komputera z dostępem do internetu i słuchawek z mikrofonem,
- zdalny dostęp do systemu call center w chmurze, co po pierwsze nie ogranicza Cię do konkretnego komputera (możesz pracować z dowolnego miejsca na świecie), po drugie zaś daje Ci możliwość zatrudniania zdalnych pracowników,
- bezpieczeństwo, które gwarantuje wysoki poziom ochrony nowoczesnych systemów chmurowych. Chodzi tu zarówno o zabezpieczenia technologiczne, jak i prawne – przepisy o danych osobowych wymagają wdrożenia polityki bezpieczeństwa informacji, a także dbania o przestrzeganie procedur.
Twoje call center może działać szybciej i sprawniej, przynosząc lepsze rezultaty. Ty z kolei możesz jednocześnie oszczędzać na wydatkach i zarabiać. Wybierz call center w chmurze w modelu SaaS i przetestuj za darmo w Call Center Online!