loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Monitor z logotypem SMSAPI na ekranie. Kobieta z megafonem ogłasza jakieś informacje. Widoczne jest pozytywne poruszenie słyszaną nowiną.

Integracja z systemem SMSAPI

SMS-y już od wielu lat towarzyszą nam w codziennym życiu. Te szybkie wiadomości tekstowe świetnie sprawdziły się w komunikacji prywatnej i w biznesie. Ich fenomen popularności tkwi w prostocie i łatwości dostępu. Właśnie te dwa czynniki przyczyniają się do rozkwitu tej drogi komunikacji.

W systemach call center, krótkie wiadomości tekstowe wykorzystywanie są w sektorze publicznym (banki, szkoły, urzędy), w branży medycznej, handlowej i wielu, wielu innych.

Aby ułatwić komunikację SMS-ową naszym klientom, uruchomiliśmy integrację z serwisem SMSAPI. Dajemy Państwu do wykorzystania łatwe w konfiguracji i obsłudze narzędzia do pojedynczej i masowej wysyłki wiadomości tekstowych.

W oprogramowaniu Call Center Online można także sprawdzić aktualność bazy danych zawierającej numery operatorów GSM.

Jak skonfigurować usługę

Aby rozpocząć korzystanie z usług SMS w systemie Call Center Online należy:

Na platformie SMSAPI:
  1. założyć konto (https://www.smsapi.pl)
  2. wejść do menu Ustawienia API i Tokeny API (OAuth)
  3. wygenerować Token korzystając z przycisku Generuj Token
  4. zgodzić się na usługi SMS lub/i HLR – w zależności od rodzaju usług z jakich chcemy korzystać
  5. Pamiętać aby doładować konto

W systemie Call Center Online:
  1. zalogować się i przejść do Panelu Administratora
  2. w menu kliknąć w nazwę swojego call center (podawaną przy instalacji)
  3. w sekcji Integracja w SMSAPI wypełnić pole Nazwa Użytkownika (taka sama jak w serwisie SMSAPI)
  4. w sekcji Integracja w SMSAPI wypełnić pole Token
  5. jeśli w serwisie SMSAPI zdefiniowano nadawcę, to możemy wprowadzić ten sam ciąg do pola Nadawca

SMS-y wysyłane podczas obsługi klienta

Jeśli chcemy wysyłać wiadomości SMS podczas telefonicznego kontaktu z klientem, w pierwszej kolejności zacznijmy od zbudowania scenariusza obsługi wyposażonego w opcję wysyłki SMS-ów. W tym celu wchodzimy do menu Projektant i uruchamiamy aplikację Skrypter, a następnie z wielu dostępnych elementów wybieramy SMS.

W oknie konfiguracyjnym definiujemy statyczną lub dynamiczną treść. Możemy także wskazać pole na przechowywanie wyniku wysyłki. W kolejnym kroku tworzymy przycisk, którym będziemy wysyłać SMS-y. Konfigurujemy jego nazwę i wybieramy jako akcję „Wyślij SMS…”

Następnie zapisujemy tak przygotowany scenariusz rozmowy i aktywujemy go w kampanii telefonicznej.

Podczas kolejnego kontaktu z klientem będziemy mogli skorzystać ze zdefiniowanego przycisku w celu wysyłki wiadomości tekstowych.

Kampania SMS do wysyłki masowej

W firmie pojawiła się potrzeba masowej wysyłki SMS-ów? Nie ma problemu. Utwórz kampanię SMS podając jej nazwę, typ oraz dwa pola: telefon i treść wiadomości, a następnie załaduj do niej wszystkie kontakty.

Następnie, za pomocą filtrów wybierz te, które Cię interesują i naciśnij „Rozpocznij kampanię wg filtra”. I to wszystko. System rozpocznie wysyłkę SMS-ów, a lista kontaktów zostanie zaktualizowana. Ze statusów dowiesz się które SMS-y zostały już wysłane.

Kampania HLR do testowania numerów GSM

Chcesz sprawdzić, które z Twoich kontaktów to numery GSM? A może nie wiesz które są aktywne? Załóż kampanię HLR, załaduj kontakty i wyślij do sprawdzenia przez klawisz „Rozpocznij kampanię wg filtra”.

Za pomocą statusów system poinformuje Cię jaki jest stan bazy danych.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571