loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Męzczyzna siedzi na kanapie z kotem i komputerem. Na głowie ma jednouszne słuchawki z mikrofonem. Na stokilu obok leży świnka skarbonka.

System call center: cena programu i efekty

Ile kosztuje call center system? Czy program zwraca się w zauważalny sposób i w krótkim czasie? Czy rzeczywiście warto wykorzystać program do call center, by zwiększyć wydajność telemarketerów, a co za tym idzie zyski firmy? Dziś omawiamy podstawowe zagadnienia, takie jak system call center: cena, zysk, opłacalność. Zapraszamy!

Program do call center – czy tylko w dużej firmie?

Niejednokrotnie dochodziły do nas pełne niedowierzania głosy właścicieli małych i średnich firm, gdy proponowaliśmy im system dla call center jako odpowiedź na problem niskiej wydajności pracowników i braku wzrostu zysków. „To program call center nie jest tylko dla dużych firm?” – pytali.

Otóż nie. Także małe działalności, w których zespół telemarketerów składa się z maksymalnie pięciu osób, skorzystają na wdrożeniu systemu dla call center. Wszystko dlatego, że ich głównym problemem jest niska efektywność wynikająca z:
  • małej liczby realizowanych połączeń,
  • braku kontroli nad pracą konsultantów,
  • braku wyraźnego podziału obowiązków (specjalizacji pracy).
Pierwszym krokiem usprawnienia pracy jest nie samo wdrożenie oprogramowania dla call center, ale specjalizacja stanowisk. Jako właściciel, kierownik czy leader zdejmij z telemarketerów dodatkowe zadania: uzupełnianie dokumentów, wystawianie faktur, wysyłanie paczek, wyszukiwanie potencjalnych klientów, budowanie ofert…

Ile kosztuje call center bez programu usprawniającego pracę?

Posłużmy się przykładem małego call center, w którym zespół telemarketerów liczy pięć osób. Każda wykonuje średnio 20 rozmów dziennie, bo zajmuje się również innymi zadaniami, w tym wyszukiwaniem kontaktów i sporządzaniem opisów po odbyciu rozmów. Łączny wynik dzienny to ok. 100 rozmów, a miesięczny – 2 000.

Miesięczny koszt utrzymania pięcioosobowego zespołu to ok. 20 000 zł. W wyniku matematycznego dochodzenia okazuje się, że bez korzystania z systemu dla call center pojedyncza rozmowa kosztuje Cię aż 10 zł. A przecież nie wszystkie przekładają się na zakup produktu czy skorzystanie z usługi, którą oferujesz!

Ile kosztuje call center z oprogramowaniem dla call center?

Przypuśćmy, że zdecydowałeś się wypróbować program do call center (u nas zrobisz to za darmo nawet przez 30 dni!). Z naszego doświadczenia wynika, że dzięki wysokiej automatyzacji procesów liczba dziennych rozmów pojedynczego telemarketera wzrasta średnio z 20 do… 100! To z kolei oznacza, że jedna osoba zyskuje wydajność całego zespołu, a Ty – bez zatrudniania nowych pracowników – masz moc roboczą pięciu dotychczasowych zespołów.

Dalsze przeliczenia nie są trudne: pięciokrotny wzrost 2 000 rozmów w skali miesiąca daje 10 000. To „nieco” więcej szans na sprzedanie produktu bądź usługi, prawda? Za zysk ów w Call Center Online płacisz od 99 do 199 zł miesięcznie – w zależności od wybranego pakietu (za system call center). Cena obejmuje różne funkcjonalności, m.in. centralę telefoniczną, e-maile, monitoring on-line czy statystyki połączeń wychodzących.

Po pełne informacje z rozróżnieniem na pakiety zapraszamy do zakładki Cennik. W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571