loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Mężczyzna i Kobieta rozmawiają o dropshippingu. Przed oboma stoją kubki z parujacymi napojami. Przed mężczyzną stoi otwarty laptop.

Integracja sklepu dropshipping ecommerce z systemem call center

Prowadzisz sklep dropshipping lub chcesz założyć platformę dropshipping i sprzedawać produkty innych firm jako pośrednik? Poznaj nowoczesny program sprzedażowy do sklepu i przekonaj się, w jaki sposób ułatwi Ci sprzedaż oraz obsługę klienta. Postaw na sklep dropshipping we własnej domenie lub dropshipping Allegro. Zapraszamy!

Sklep dropshipping – co to jest?

Jeżeli jeszcze nie wiesz, na czym polega dropshipping, spieszymy z wyjaśnieniem. Sklep dropshipping jest platformą ecommerce prowadzoną w modelu sprzedaży detalicznej, jednak bez magazynu z produktami. Podczas gdy w klasycznym sklepie internetowym właściciel po zarejestrowaniu zamówienia w programie do obsługi sklepu samodzielnie pakuje i wysyła produkt, sklep dropshipping przekazuje informację do zewnętrznego dostawcy, który dysponuje magazynem (najczęściej jest to hurtownia dropshipping). W ten sposób sklep dropshipping jedynie pośredniczy w procesie zakupowym klienta – promuje i sprzedaje produkty w imieniu producenta/dystrybutora. Zarabia na sprzedaży bez ponoszenia kosztów wynajmu magazynu, nadawania paczek czy niesprzedania całego asortymentu

Dropshipping ecommerce – wady modelu sprzedaży dropshipping

Z racji tego, że sprzedaż dropshipping jest przystępna dla szerokiego grona początkujących przedsiębiorców, a nawet amatorów, sklepy dropshipping cieszą się ogromną popularnością. To z kolei przekłada się na sporą konkurencyjność. Aby Twój sklep dropshipping zyskał przewagę nad innymi oferującymi podobne lub wręcz takie same produkty, powinieneś zadbać o wartości pozaproduktowe – obsługę klienta.

Nieprawidłowo zarządzany ecommerce dropshipping może prowadzić do ignorowania potrzeb klienta. Z uwagi na to, że sklep dropshipping nie wysyła produktów samodzielnie, spora część obsługi klienta zostaje przeniesiona na firmę zewnętrzną, a właściciel sklepu ma mniejszą szansę, żeby wykazać się troską o klienta. Tutaj jako rozwiązanie problemu pojawia się program sprzedażowy do sklepu dropshipping.

Program sprzedażowy do sklepu dropshipping

Przygotowany przez nas program sprzedażowy do sklepu dropshipping obsługuje sklepy dropshipping z dowolnych branż. W ramach programu zbierane są wszystkie informacje o kliencie: dane osobowe i teleadresowe, zamówienia, historia kontaktu. Co istotne, informacje zbierane są ze wszystkich kanałów obsługi, a więc kontaktów: telefonicznych, e- mailowych, wiadomości wysyłanych przez formularz na stronie sklepu dropshipping, konwersacji prowadzonych przez chat na stronie (w tym przez chatbota). Ponieważ sklep dropshipping jest w pełni odpowiedzialny za promocję swojego asortymentu, niezwykle istotnym elementem programu sprzedażowego do sklepu dropshipping staje się automatyzacja kontaktu z klientem, planowanie kontaktu i organizacja akcji marketingowych.

Stosunkowo niedawno wprowadziliśmy integrację dropshipping Allegro, dzięki której w programie sprzedażowym do sklepu dropshipping zobaczysz wszystkie dane klienta i zamówienia automatycznie pobierane z Allegro. Jeżeli wśród naszych klientów będzie zainteresowanie, w przyszłości możemy rozszerzyć nasz program o integracje:

- dropshipping Aliexpress

- dropshipping Amazon

- dropshipping Ebay.

A jeśli to Ty prowadzisz lub chcesz prowadzić hurtownie dropshipping, czyli magazynować i wysyłać produkty promowane i sprzedawane przez detalistów (sklepy dropshipping), nasz program sprzedażowy do sklepu także jest dla Ciebie dobrym wyborem. Będziesz zbierał w nim historię sprzedaży i kontaktu ze swoimi bezpośrednimi klientami, czyli sklepami detalicznych. Ponadto dzięki integracji z InPost zautomatyzujesz proces wysyłki produktów do nabywców. Jeśli masz pytania o to, jak program działa, bądź chcesz przetestować go za darmo – napisz do nas!

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571