Integracja Allegro z programem do call center
Co daje używanie programu do call center z integracją
Allegro? W jaki sposób integracja z Allegro sprzyja obsłudze
klientów kupujących Twoje produkty w tym popularnym serwisie
aukcyjnym? Poznaj odpowiedzi i usprawnij kontakt z klientem w
zaledwie 7 sekund!
Integracja z Allegro – funkcjonalność programu call center
W ostatnim czasie w naszym
programie do call center pojawiły się nowe
funkcjonalności dla sprzedawców telefonicznych i internetowych. Opcje budzące szczególne zainteresowanie to integracja InPost (dla firm call
center) i integracja Allegro (dla sprzedawców internetowych). Warto tu
podkreślić, że integracja z Allegro sprawdza się zarówno w przypadku
właścicieli sklepów internetowych korzystających z Allegro w ramach
wsparcia sprzedaży bezpośrednio w sklepie, jak i w odniesieniu do
sprzedawców używających wyłącznie Allegro.
Dla kogo jest program do call center z integracją Allegro?
Dla sklepów internetowych prowadzących telefoniczną obsługę
klienta. Dla zewnętrznych call center prowadzących obsługę klienta sklepów
internetowych korzystających z outsourcingu.Dla sprzedawców internetowych korzystających wyłącznie z Allegro i
obsługujących klientów telefonicznie w ramach tej działalności.Co umożliwia integracja Allegro w programie do call center?
Standardowa funkcjonalność programu do call center umożliwia
sprawdzanie danych klienta, sięganie do historii kontaktu, weryfikowanie
jego produktów i usług. Krótko mówiąc: podstawowy program call center
daje błyskawiczny wgląd we wszystkie informacje o kliencie, które zostały
wcześniej wprowadzone do programu: ręcznie lub automatycznie, np. za
pomocą wgranej bazy danych.
Z kolei integracja z Allegro poszerza dostępne w programie call center
dane o informacje z panelu Allegro. Mało tego, jeśli w programie nie było
wcześniej żadnych danych, ponieważ jest to pierwszy kontakt z klientem,
po samym jego numerze telefonu z panelu Allegro zostają pobrane informacje niezbędne do kompleksowej obsługi. Konsultant zamiast tracić
czas zbieranie danych, od razu przechodzi do rozwiązania problemu
rozmówcy.
Do jakich danych daje dostęp integracja Allegro z programem
do call center?
Dzięki integracji z Allegro konsultant jeszcze przed odebraniem połączenia
– już w momencie, w którym klient dzwoni – widzi w programie call center
dane takie jak imię i nazwisko klienta, zakupiony produkt (rodzaj, ilość),
data zakupu, adres wysyłki, a nawet status zamówienia (i wiele więcej).
Jest w stanie odpowiedzieć na szereg problematycznych pytań, w tym
pojawiające się często:
Czy moja paczka została już nadana?Czy na pewno podałem adres X do wysyłki?Czy moje pieniądze doszły?Czy udało mi się poprawnie złożyć zamówienie?Czy może się pan/pani odnieść do moich uwag wpisanych przy
zamówieniu?To nie koniec zalet integracji Allegro z programem Call Center Online.
Kolejną jest czas potrzebny do zintegrowania systemu z panelem Allegro.
Wynosi zaledwie... 7 sekund! Nie czekaj więc na to, aż Twoi klienci odejdą
do konkurencji mającej lepszą i szybką obsługę. Zatrzymaj ich przy sobie,
poświęcając kilka sekund.