loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Kobieta z kubkiem gorącego napoju i słuchawkami na głowie siedzi przy biurku. Na nim znajduje się monitor z wyświetlonym logiem Allegro.

Integracja Allegro z programem do call center

Co daje używanie programu do call center z integracją Allegro? W jaki sposób integracja z Allegro sprzyja obsłudze klientów kupujących Twoje produkty w tym popularnym serwisie aukcyjnym? Poznaj odpowiedzi i usprawnij kontakt z klientem w zaledwie 7 sekund!

Integracja z Allegro – funkcjonalność programu call center

W ostatnim czasie w naszym programie do call center pojawiły się nowe funkcjonalności dla sprzedawców telefonicznych i internetowych. Opcje budzące szczególne zainteresowanie to integracja InPost (dla firm call center) i integracja Allegro (dla sprzedawców internetowych). Warto tu podkreślić, że integracja z Allegro sprawdza się zarówno w przypadku właścicieli sklepów internetowych korzystających z Allegro w ramach wsparcia sprzedaży bezpośrednio w sklepie, jak i w odniesieniu do sprzedawców używających wyłącznie Allegro.

Dla kogo jest program do call center z integracją Allegro?

  • Dla sklepów internetowych prowadzących telefoniczną obsługę klienta.
  • Dla zewnętrznych call center prowadzących obsługę klienta sklepów internetowych korzystających z outsourcingu.
  • Dla sprzedawców internetowych korzystających wyłącznie z Allegro i obsługujących klientów telefonicznie w ramach tej działalności.
  • Co umożliwia integracja Allegro w programie do call center?

    Standardowa funkcjonalność programu do call center umożliwia sprawdzanie danych klienta, sięganie do historii kontaktu, weryfikowanie jego produktów i usług. Krótko mówiąc: podstawowy program call center daje błyskawiczny wgląd we wszystkie informacje o kliencie, które zostały wcześniej wprowadzone do programu: ręcznie lub automatycznie, np. za pomocą wgranej bazy danych.

    Z kolei integracja z Allegro poszerza dostępne w programie call center dane o informacje z panelu Allegro. Mało tego, jeśli w programie nie było wcześniej żadnych danych, ponieważ jest to pierwszy kontakt z klientem, po samym jego numerze telefonu z panelu Allegro zostają pobrane informacje niezbędne do kompleksowej obsługi. Konsultant zamiast tracić czas zbieranie danych, od razu przechodzi do rozwiązania problemu rozmówcy.

    Do jakich danych daje dostęp integracja Allegro z programem do call center?

    Dzięki integracji z Allegro konsultant jeszcze przed odebraniem połączenia – już w momencie, w którym klient dzwoni – widzi w programie call center dane takie jak imię i nazwisko klienta, zakupiony produkt (rodzaj, ilość), data zakupu, adres wysyłki, a nawet status zamówienia (i wiele więcej). Jest w stanie odpowiedzieć na szereg problematycznych pytań, w tym pojawiające się często:

  • Czy moja paczka została już nadana?
  • Czy na pewno podałem adres X do wysyłki?
  • Czy moje pieniądze doszły?
  • Czy udało mi się poprawnie złożyć zamówienie?
  • Czy może się pan/pani odnieść do moich uwag wpisanych przy zamówieniu?
  • To nie koniec zalet integracji Allegro z programem Call Center Online. Kolejną jest czas potrzebny do zintegrowania systemu z panelem Allegro. Wynosi zaledwie... 7 sekund! Nie czekaj więc na to, aż Twoi klienci odejdą do konkurencji mającej lepszą i szybką obsługę. Zatrzymaj ich przy sobie, poświęcając kilka sekund.

    Zapisz się na newsletter

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    loading

    Zespół wsparcia

    +48 71 60 60 920

    biuro@callcenteronline.pl

    Call Center Online Sp z o.o.

    ul. Stanisławowska 47

    54-611 Wrocław, Polska

    NIP: 897-179-04-40

    REGION: 022166120

    KRS: 0000466571