loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Ekran monitora z widocznym logiem InPost. Obok stoją pracujący ludzie oraz książki, oparte o monitor.

Integracja InPost z systemem call center

Prowadzisz bezpośrednią sprzedaż telefoniczną? Sprawdź, co możesz zrobić, by Twoi konsultanci po każdej rozmowie zakończonej sukcesem nie musieli poświęcać czasu na przekazywanie danych do wysyłki i informacji o rodzaju sprzedanego produktu osobom zajmującym się kompletowaniem paczek. Niech żmudny proces zastąpi... jedno kliknięcie!

System call center – integracja z InPost

W tradycyjnej sytuacji konsultant po sprzedaży telefonicznej zakończonej sukcesem musi sporządzić notatkę dotyczącą sprzedanego produktu i liczby sztuk, koniecznie opatrując ją danymi klienta i preferowaną formą wysyłki. Po pierwsze zajmuje to dużo czasu, po drugie na każdym etapie istnieje ryzyko wkradnięcia się błędu. Źle przepisany adres klienta może doprowadzić do otrzymania zwrotu, a nieprawidłowo przypisana paczka – np. do paczek Orlen zamiast paczkomatu InPost – opóźnić wysyłkę. Efekt jest zawsze ten sam: niezadowolony klient i mniejsze szanse na sprzedaż w przyszłości.

Aby uniknąć powyższych sytuacji, wprowadziliśmy do naszego systemu call center integrację z InPost, dzięki której konsultant nie jest odrywany od swojego zadania, nie traci czasu na sporządzanie notatek, a błędy w nazwisku czy adresie do wysyłki nie występują. Podczas rozmowy z klientem – w przypadku sprzedaży produktu – zaznacza odpowiednie okienka i tym samym przygotowuje list przewozowy.

Jak działa integracja InPost?

1. Po sprzedaży konsultant wybiera w systemie call center opcję przygotowania listu przewozowego. Ponieważ w systemie znajdują się już dane klienta, są pobierane stamtąd, chyba że klient podał inny adres dostawy.

2. Za pomocą API InPost numer paczki rejestrowany jest w systemie InPost (Managerze Paczek), a klient dostaje powiadomienie w aplikacji na telefonie.

3. Pracownik odpowiedzialny za kompletowanie paczek musi tylko zapakować odpowiedni produkt – gotowe!

Integracja InPost z systemem do call center – możliwość

Dzięki temu, że system do call center zyskał integrację z InPost, można wysyłać klientom przedmioty dowolnego rozmiaru i rodzaju: od drobnego telefonu przez okazały rower po ciężką i delikatną zastawę stołową z chińskiej porcelany. Zgodnie z życzeniem klienta można wybrać standardową przesyłkę paczkomatem lub doręczenie przez kuriera InPost. Klient także decyduje, czy opłaci paczkę wcześniej, czy też woli otrzymać ją za pobraniem.

Pamiętaj, by zapisać w systemie call center preferowany adres wysyłki klienta bądź też wybrany przez niego paczkomat – ta informacja może się przydać w trakcie kolejnych sprzedaży. Wybierz integrację InPost, by zwiększyć wydajność pracowników i zadowolenie z obsługi klientów. Wszystko to zapewnia jedno nowe rozwiązanie w systemie Call Center Online!

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571