Integracja InPost z systemem call center
Prowadzisz bezpośrednią sprzedaż telefoniczną? Sprawdź, co
możesz zrobić, by Twoi konsultanci po każdej rozmowie
zakończonej sukcesem nie musieli poświęcać czasu na
przekazywanie danych do wysyłki i informacji o rodzaju
sprzedanego produktu osobom zajmującym się kompletowaniem
paczek. Niech żmudny proces zastąpi... jedno kliknięcie!
System call center – integracja z InPost
W tradycyjnej sytuacji konsultant po sprzedaży telefonicznej zakończonej
sukcesem musi sporządzić notatkę dotyczącą sprzedanego produktu i
liczby sztuk, koniecznie opatrując ją danymi klienta i preferowaną formą
wysyłki. Po pierwsze zajmuje to dużo czasu, po drugie na każdym etapie
istnieje ryzyko wkradnięcia się błędu. Źle przepisany adres klienta może
doprowadzić do otrzymania zwrotu, a nieprawidłowo przypisana paczka –
np. do paczek Orlen zamiast paczkomatu InPost – opóźnić wysyłkę. Efekt
jest zawsze ten sam: niezadowolony klient i mniejsze szanse na sprzedaż
w przyszłości.
Aby uniknąć powyższych sytuacji, wprowadziliśmy do naszego
systemu
call center integrację z InPost, dzięki której konsultant nie jest odrywany
od swojego zadania, nie traci czasu na sporządzanie notatek, a błędy w
nazwisku czy adresie do wysyłki nie występują. Podczas rozmowy z
klientem – w przypadku sprzedaży produktu – zaznacza odpowiednie
okienka i tym samym przygotowuje list przewozowy.
Jak działa integracja InPost?
1. Po sprzedaży konsultant wybiera w systemie call center opcję
przygotowania listu przewozowego. Ponieważ w systemie znajdują
się już dane klienta, są pobierane stamtąd, chyba że klient podał
inny adres dostawy.
2. Za pomocą API InPost numer paczki rejestrowany jest w systemie
InPost (Managerze Paczek), a klient dostaje powiadomienie w
aplikacji na telefonie.
3. Pracownik odpowiedzialny za kompletowanie paczek musi tylko zapakować odpowiedni produkt – gotowe!
Integracja InPost z systemem do call center – możliwość
Dzięki temu, że system do call center zyskał integrację z InPost, można wysyłać klientom przedmioty dowolnego rozmiaru i rodzaju: od drobnego telefonu przez okazały rower po ciężką i delikatną zastawę stołową z chińskiej porcelany. Zgodnie z życzeniem klienta można wybrać standardową przesyłkę paczkomatem lub doręczenie przez kuriera InPost. Klient także decyduje, czy opłaci paczkę wcześniej, czy też woli otrzymać ją za pobraniem.
Pamiętaj, by zapisać w systemie call center preferowany adres wysyłki
klienta bądź też wybrany przez niego paczkomat – ta informacja może się
przydać w trakcie kolejnych sprzedaży. Wybierz integrację InPost, by
zwiększyć wydajność pracowników i zadowolenie z obsługi klientów.
Wszystko to zapewnia jedno nowe
rozwiązanie w systemie Call Center
Online!