loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Dwoje ludzi prowadzi ożywioną rozmowę ponad laptopem. Wokół nich symbole kłódek  kluczy, w tle plansza z napisem VPN.

Czym jest VPN w systemie call center? Uzyskaj VPN za darmo!

Czym jest i na czym polega praca z VPN w systemie call center? Dlaczego warto go stosować i jakie są największe korzyści – dla Ciebie, pracowników, klientów? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co sprawia, że powinieneś wdrożyć do swojego call center system z zabezpieczeniem VPN. U nas zakupisz system contact center z VPN za darmo!

Czym jest i po co używać VPN?

VPN stanowi skrót od Virtual Private Network, czyli wirtualnej sieci prywatnej. Jest to prywatny tunel bezpieczeństwa dla użytkownika, dzięki któremu jego ruch w sieci jest szyfrowany. Ten nowoczesny moduł ochrony minimalizuje ryzyko zarówno padnięcia ofiarą cyberataku, jak i ujawnienia danych podczas transmisji przez internet.

Sieć VPN jest zamknięta i dostępna wyłącznie dla jej użytkownika, np. Ciebie. Nikt z zewnątrz, czyli żaden inny użytkownik internetu, nie jest w stanie śledzić Twojej działalności w sieci. Dotyczy to zarówno przetwarzania danych osobowych, jak i wysyłanych oraz pobieranych plików.

Na czym polega praca z VPN w systemie contact center? Poznaj korzyści!

Na rynku istnieją systemy do call center zarówno bez VPN, jak i z tym zabezpieczeniem. Po co używać VPN, jeśli do tej pory miałeś dobre efekty sprzedażowe bez niego? Oto kilka powodów:
  1. Tunel bezpieczeństwa w sieci VPN zapewnia ochronę zarówno Tobie jako przedstawicielowi firmy (lepiej chronisz działalność i dane firmy), jak i pracownikom (ich połączenie z siecią w trakcie korzystania z systemu call center jest w pełni chronione) oraz klientom (mają gwarancję maksymalnego bezpieczeństwa danych, które powierzają Ci w trakcie podpisywania umowy). W maksymalnym stopniu ogranicza ryzyko padnięcia ofiarą cyberataku czy naruszenia zasad bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych (RODO).
  2. Call center z VPN cieszy się renomą jako firma dbająca o klientów (zachęta dla kolejnych osób rozważających skorzystanie z Twoich usług) i pracowników (zachęta dla osób aplikujących o pracę w Twoim call center).
  3. VPN w call center może okazać się niezbędny w przypadku telemarketerów pracujących zdalnie lub hybrydowo i logujących się do sieci publicznej w kawiarniach, środkach transportu, na lotniskach i dworcach. W sieci publicznej niezwykle łatwo paść ofiarą cyberataku. Przez przetwarzania danych bez szyfrowania ich za pomocą VPN, do internetu mogą wyciec dane z Twoich klientów.
  4. Podobna sytuacja może się zdarzyć handlowcom logującym się do sieci w trakcie podróży na spotkanie z klientem, w czasie podróży służbowej, wyjazdu integracyjnego, delegacji, szkolenia. Dodatkowo warto przypomnieć, że VPN maskuje lokalizację użytkownika, dzięki czemu Twój pracownik jest w stanie korzystać ze wszystkich potrzebnych mu aplikacji niezależnie od kraju pobytu. W rezultacie połączenie szyfrowane VPN pozwala bezpiecznie pracować w trakcie podróży.
  5. VPN całkowicie zdejmuje ograniczenia lokalizacyjne pod kątem pracy, dzięki czemu możesz zatrudniać w firmie specjalistów z całego świata.
  6. Jeżeli mierzysz się z problemem trafiania Twoich wiadomości do folderu ze spamem potencjalnych klientów, tutaj także rozwiązaniem jest VPN. „Podejrzane IP”, które sprawia, że automat klasyfikuje Twoje maile jako spam, zostaje ukryte, a Ty trafiasz do głównej skrzynki odbiorców i stajesz się dla nich widoczny.

VPN za darmo w systemie call center od Call Center Online

Jak wspomnieliśmy, u nas otrzymujesz VPN za darmo wraz z systemem contact center. Na początek możesz wypróbować cały system nieodpłatnie – skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły. Jeżeli dotychczas nie miałeś do czynienia z szyfrowaniem VPN, nie musisz się o nic martwić. Konfiguracja jest szybka i bardzo łatwa, a w razie niejasności podpowiemy Ci, co zrobić.

Zadbaj o ochronę danych firmowych, komfort pracy telemarketerów i poczucie bezpieczeństwa klientów i wybierz system call center z VPN. Poznaj wszystkie zalety w praktyce nawet dziś. Zapraszamy!

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571