loading

Wywołanie automatycznej akcji w Skrypcie rozmowy

W Skrypcie rozmowy można określić automatyczne zdarzenie, które system wywoła w momencie zamknięcia skryptu.

Naciśnięcie przycisku Zdarzenie przy zamkniecie skryptu z paska narzędzi otworzy formularz.

Przycisk zdarzenie w skrypterze

W celu poprawnego skonfigurowania zdarzenia należy:

  • w zakładce Warunek – sprecyzować jaka wartość wpisana przez Konsultanta w czasie rozmowy w jedno z pól biznesowych ma wywoływać akcję,
  • w zakładce Akcja – wybrać jaką akcję system ma wykonać po spełnieniu określonego wcześniej warunku,
  • Dodatkowa akcja jest opcjonalna. Pozwala na wywołanie dwóch różnych akcji w reakcji na to samo zdarzenie.

Akcje możliwie do wywołania to:

  • Przeniesienie kontaktu do innej kampanii,
  • Wysłanie wcześniej skonfigurowanego e-maila,
  • Wysłanie wcześniej skonfigurowanego SMS,
  • Ustawienie wskazanej wartości na jednym z pól biznesowych,
  • Ustawienie wartości z pola – skopiowanie wartości z jednego z pól na inne,
  • Ścieżka do skryptu – powoduje przejście do innego skryptu rozmowy.

Utworzone zdarzenie należy zapisać przyciskiem Zapisz.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571