loading

Wysyłka maili podczas rozmowy

Konfiguracja wysyłki e-maila ze Skryptu jest dwuetapowa:

  1. Przygotowanie wiadomości e-mail,
  2. Dodanie przycisku do Skryptu, za pomocą którego Konsultant będzie mógł wysyłać wiadomość w trakcie rozmowy lub skonfigurowanie zdarzenia automatycznego wysyłającego wiadomość na zamknięcie skryptu.

W pierwszym kroku z paska zadań należy wybrać opcję e-mail.

Otworzy się okno z formularzem konfiguracyjnym szablonu e-maila. Należy go uzupełnić:

  • w polu Nadawca należy wpisać adres e-mail, z którego wiadomość ma zostać wysłana,
  • w polu Odbiorca (opcjonalnie) można wskazać stały adres e-mail, na który e-mail ma być wysyłany,
  • w polu Nadawca (pole kampanii) (opcjonalnie) można wybrać pole struktury kampanii, którego wartość to adres e-mail od którego ma pochodzić wiadomość,
  • w polu Odbiorca (pole kampanii) należy wskazać pole, zawierające adres e-mail na który wiadomość ma zostać wysłana,
  • pole Temat należy uzupełnić o temat wiadomości e-mail,
  • Treści należy wpisać tekst wiadomości e-mail.

Do Treści można wstawić wartości dynamiczne:

  • Dodaj wartość z pola – dotyczy danych Konsultanta,
  • Dodaj wartość z pola biznesowego – dotyczy danych klienta.

W czasie trwania połączenia system podstawi w ich miejsce dane osób biorących udział w rozmowie: klienta i Konsultanta.

Formularz dodania Email
PRZYKŁAD

Przykładowo, konstruując treść wiadomości:

„Dzień dobry, proszę o potwierdzenie terminu spotkania w dniu [wartosc pola biznesowego: data spotkania]. Pozdrawiam, [wartosc z pola, imię i nazwisko Konsultanta].”

Można się spodziewać, że klient otrzyma wiadomość e-mail o treści:

„Dzień dobry, proszę o potwierdzenie terminu spotkania w dniu 20.12.2021. Pozdrawiam, Anna Kowalska.”.

W drugiej zakładce należy skonfigurować skrzynkę pocztową nadawcy:

  • w polu Wynik pole kamp można wskazać pole biznesowe w którym zostanie odnotowana informacja o statusie wysyłki wiadomości e-mail (sukces, niepowodzenie). Należy uprzednio przewidzieć adekwatne pole w czasie projektowania struktury kampanii,
  • w polu Komunikat ok można spersonalizować komunikat o sukcesie wysyłki,
  • w polu Komunikat Błąd można spersonalizować komunikat o niepowodzeniu wysyłki,
  • w polu Autoryzacja SMTP zdecydować o wykorzystaniu protokołu SMTP,
  • wpisać IP serwera SMTP (lub nazwę DNS serwera SMTP) od dostawcy usługi pocztowej,
  • w polu Port SMTP wpisać numer portu pozyskany od dostawcy usługi pocztowej,
  • wybrać w polu Format sposób budowania szablonu e-maila. Może to być sposób klasyczny lub HTML-owy,
  • login do konta SMTP,
  • hasło do konta SMTP.
Konfiguracja nadawcy

W trzeciej zakładce należy załadować i wybrać załączniki do wiadomości e-mail.

W obszarze Dostępne widoczne są wszystkie pliki załadowane do systemu. W obszarze Wybrane znajdują się pliki załączone do konfigurowanej wiadomości e-mail.

W celu dodania załącznika do wiadomości e-mail należy zaznaczyć rekord i przenieść go, za pomocą niebieskiej strzałki, z obszaru Dostępne do obszaru Wybrane.

Dodawanie załącznika do wiadomości email

Wiadomość e-mail zachowuje się przyciskiem Zapisz.

W drugim kroku, jeżeli wiadomości mają być wysyłane przez Konsultanta w czasie rozmowy należy skonfigurować przycisk wysyłki e-mail.

Naciśnięcie opcji Przycisk na pasku narzędzi Skryptera otworzy okno z formularzem konfiguracyjnym.

W zakładce Tekst określa się napis, jaki ma być widoczny dla Konsultanta na przycisku w Skrypcie.

Formularz służący do określenia tekstu widocznego przez agenta

W zakładce Akcja należy wybrać opcję Wyślij email. W drugim polu należy wskazać, który z utworzonych szablonów e-maili przycisk ma wysyłać (można mieć kilka skonfigurowanych wiadomości e-mail).

Konfiguracja akcji przycisku

Konfigurację przycisku zatwierdza się przyciskiem Zapisz. Tak przygotowana wiadomość e-mail jest gotowa do użytku.

Innym dostępnym sposobem kontaktu w trakcie rozmowy są wiadomości SMS.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571