Zaawansowane opcje skryptera
Dodawanie tekstu do Skryptu rozmowy
W celu dodania do skryptu tekstu należy kliknąć przycisk Tekst na pasku narzędzi. Okno formularza składa się z dwóch zakładek: Tekst - pole, w którym należy wpisać tekst, z paskiem narzędzi pozwalającym na modyfikację fragmentów, Właściwości - parametry formatowania całego tekstu (pogrubienie, podkreślenie, pochylenie, wybór czcionki, kolor tekstu). Do treści można wstawić wartości dynamiczne: Dodaj… Czytaj dalej Dodawanie tekstu do Skryptu rozmowy
Wywołanie automatycznej akcji w Skrypcie rozmowy
W Skrypcie rozmowy można określić automatyczne zdarzenie, które system wywoła w momencie zamknięcia skryptu. Naciśnięcie przycisku Zdarzenie przy zamkniecie skryptu z paska narzędzi otworzy formularz. W celu poprawnego skonfigurowania zdarzenia należy: w zakładce Warunek - sprecyzować jaka wartość wpisana przez Konsultanta w czasie rozmowy w jedno z pól biznesowych ma wywoływać akcję, w zakładce Akcja… Czytaj dalej Wywołanie automatycznej akcji w Skrypcie rozmowy
Wysyłka SMSów podczas rozmowy
W celu wysyłania za pomocą Skryptu rozmowy SMSy, należy najpierw dokonać integracji z jednym z serwisów: SMSAPI, SerwerSMS, SMSPLANET. Konfiguracja wysyłki wiadomości SMS ze Skryptu jest dwuetapowa: Przygotowanie wiadomości SMS, Dodanie przycisku do Skryptu, za pomocą którego Konsultant będzie mógł wysyłać wiadomość w trakcie rozmowy lub skonfigurowanie zdarzenia automatycznego wysyłającego wiadomość na zamknięcie skryptu. W… Czytaj dalej Wysyłka SMSów podczas rozmowy
Wysyłka maili podczas rozmowy
Konfiguracja wysyłki e-maila ze Skryptu jest dwuetapowa: Przygotowanie wiadomości e-mail, Dodanie przycisku do Skryptu, za pomocą którego Konsultant będzie mógł wysyłać wiadomość w trakcie rozmowy lub skonfigurowanie zdarzenia automatycznego wysyłającego wiadomość na zamknięcie skryptu. W pierwszym kroku z paska zadań należy wybrać opcję e-mail. Otworzy się okno z formularzem konfiguracyjnym szablonu e-maila. Należy go uzupełnić: w polu Nadawca należy wpisać adres e-mail, z którego wiadomość… Czytaj dalej Wysyłka maili podczas rozmowy
Ukryty tekst w Skrypcie rozmowy
Ukryty tekst nie jest widoczny dla Konsultanta, aż do momentu kliknięcia przycisku pokazującego ukryty element. WSKAZÓWKA Funkcja ta może być wykorzystywana, np. do prezentowania Konsultantowi odpowiedzi na obiekcje klientów. Konfiguracja Ukrytego tekstu jest dwuetapowa: Dodanie Ukrytego tekstu, Dodanie Przycisku, którego naciśnięcie spowoduje pojawienie się tekstu w skrypcie. W pierwszym kroku należy kliknąć przycisk Ukryty tekst na pasku… Czytaj dalej Ukryty tekst w Skrypcie rozmowy
Przyciski w Skrypcie rozmowy
Do Skryptu rozmowy można dodać przyciski. Przyciski służą do wykonania określonej akcji: Idź do strony - przejście na inną stronę Skryptu, Przenieś do innej kampanii - kliknięcie przycisku przez Konsultanta przenosi kontakt do innej kampanii, Pokaż element - odsłania ukryty tekst, Wyślij e-mail - kliknięcie przycisku wysyła skonfigurowanego wcześniej e-maila, Wyślij sms SMSAPI / SerwerSMS… Czytaj dalej Przyciski w Skrypcie rozmowy
Pola biznesowe w Skrypcie rozmowy
Najczęściej używanym elementem podczas budowania Skryptu rozmowy jest Pole biznesowe. W takim polu prezentowane są podciągnięte prze system dane klienta w formie możliwej do edycji przez Konsultanta. W celu dodania Pola biznesowego należy wybrać z paska narzędzi opcję Pole biznesowe, a następnie wskazać jedną z opcji: Pole tekstowe – prezentuje pole struktury kampanii, Duże pole… Czytaj dalej Pola biznesowe w Skrypcie rozmowy
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571