Wysyłka SMSów podczas rozmowy
W celu wysyłania za pomocą Skryptu rozmowy SMSy, należy najpierw dokonać integracji z jednym z serwisów:
Konfiguracja wysyłki wiadomości SMS ze Skryptu jest dwuetapowa:
W pierwszym kroku z paska zadań należy wybrać opcję SMS i wskazać zintegrowany uprzednio serwis.

Otworzy się okno z formularzem konfiguracyjnym szablonu SMSa. Należy go uzupełnić:
Do Treści można wstawić wartości dynamiczne:
W czasie trwania połączenia system podstawi w ich miejsce dane osób biorących udział w rozmowie: klienta i Konsultanta.

Przykładowo, konstruując treść wiadomości:
„Dzień dobry, proszę o potwierdzenie terminu spotkania w dniu [wartosc pola biznesowego: data spotkania]. Pozdrawiam, [wartosc z pola, imię i nazwisko Konsultanta].”
Można się spodziewać, że klient otrzyma wiadomość SMS o treści:
„Dzień dobry, proszę o potwierdzenie terminu spotkania w dniu 20.12.2021. Pozdrawiam, Anna Kowalska.”.
Utworzoną wiadomość SMS zatwierdza się przyciskiem Zapisz.
W drugim kroku, jeżeli wiadomości mają być wysyłane przez Konsultanta w czasie rozmowy należy skonfigurować przycisk wysyłki SMS.
Naciśnięcie opcji Przycisk na pasku narzędzi Skryptera otworzy okno z formularzem konfiguracyjnym.
W zakładce Tekst określa się napis, jaki ma być widoczny dla Konsultanta na przycisku w Skrypcie.

W zakładce Akcja należy wybrać opcję Wyślij sms SMSAPI / SerwerSMS / SMSPLANET. W drugim polu należy wskazać, który z utworzonych szablonów SMS-ów przycisk ma wysyłać (można mieć kilka skonfigurowanych wiadomości SMS).

Konfigurację przycisku zatwierdza się przyciskiem Zapisz. Tak przygotowana wiadomość SMS jest gotowa do użytku.
W podobny sposób można również wysyłać wiadomości mailowe.

Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571