loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Logotyp firmy BaseLinker otoczony ikonami kontaktu. Poniżej wiele par klaszcących, bijących brawa dłoni.

Program Call Center Online wspiera branżę e-commerce z platformą BaseLinker

Wielofunkcyjne, wieloplatformowe i nowoczesne narzędzie do zarządzania handlem w Internecie to doskonały opis platformy BaseLinker. I nie ma znaczenia czy prowadzisz sprzedaż we własnym sklepie internetowym czy korzystasz z platform sprzedażowych Allegro, eBay czy Amazon.

Dziś możemy się już pochwalić, że korzystając z programu Call Center Online możecie obsługiwać swoich klientów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. Konfiguracja jest bardzo łatwa. Wystarczy podać Token wygenerowany w BaseLinker.com i cieszyć się synchronizacją danych.

A jak to zrobić?

To naprawdę proste:
  • w zakładce ustawienia programu call center wyszukaj system BaseLinker - znajduje się on w sekcji E-commerce
  • następnie wejdź w „Moje konto”, a następnie kliknij w zakładkę API by wprowadzić Token (wygenerowany wcześniej w systemie BaseLinker)

Po uruchomieniu pierwsze kontakty zostaną zsynchronizowane w ciągu kilku minut, co umożliwi profesjonalne obsłużenie klientów.

Masz dodatkowe pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy! Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie: 71 60 60 920.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571