loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Kobieta siedzi przed monitorem. Obok jej głowy unosi się dymek z ikonką słuchawki telefonicznej, i dużo mniejszych ikonek serduszek i wiadomości.

Jak rozpocząć pracę z systemem Call Center Online

Rozpoczęcie pracy z Systemem Call Center Online jest niezwykle szybkie i proste, ponieważ zarówno proces tworzenia konta jak i rozpoczęcia dzwonienia jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze.

Krok pierwszy to utworzenie konta za pomocą formularza rejestracyjnego Po przejściu kilku kroków po chwili otrzymujesz na maila dane dostępowe do systemu wraz z kluczem VPN.

Krok drugi to konfiguracja stacji roboczej do pracy z systemem Call Center Online która polega na zestawieniu połączenia VPN, otwarciu przeglądarki internetowej, wpisaniu dedykowanego adresu twojanazwa.callcenteronline.pl i zalogowanie się indywidualnym loginem i hasłem. 

Krok trzeci to założenie na głowę słuchawek z mikrofonem i telemarketer może już wykonywać połączenia. 

Dalsza konfiguracja zależy już od potrzeb konkretnej firmy. 

Np. jeśli prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz odbierać połączenia na infolinii możesz kilkoma kliknięciami zintegrować system Call Center z oprogramowaniem sklepu, platformą e-commerce lub oprogramowaniem Baselinker. W ten sposób osoba odbierająca połączenia zobaczy od razu dane klienta i jego historię zakupów.

A co jeśli masz np. w Excelu do obdzwonienia bazę klientów? Wgrywasz ją bezpośrednio z Excela do systemu Call Center Online i decydujesz rodzaju dialera, który wspomaga proces wybierania numerów.

 W zależności od trybu pracy kampanii pracownik zaczyna rozmawiać z klientami w kampanii wychodzącej lub odbiera połączenia w kampaniach przychodzących. Jeśli telemarketer ma uruchomione zarówno kampanie przychodzące jak i wychodzące, rozmowy między nimi mogą się przeplatać.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571