Rozpoczęcie pracy z Systemem Call Center Online jest niezwykle szybkie i proste, ponieważ zarówno proces tworzenia konta jak i rozpoczęcia dzwonienia jest niezwykle intuicyjny i prosty w obsłudze.
Krok pierwszy to utworzenie konta za pomocą formularza rejestracyjnego Po przejściu kilku kroków po chwili otrzymujesz na maila dane dostępowe do systemu wraz z kluczem VPN.
Krok drugi to konfiguracja stacji roboczej do pracy z systemem Call Center Online która polega na zestawieniu połączenia VPN, otwarciu przeglądarki internetowej, wpisaniu dedykowanego adresu twojanazwa.callcenteronline.pl i zalogowanie się indywidualnym loginem i hasłem.
Krok trzeci to założenie na głowę słuchawek z mikrofonem i telemarketer może już wykonywać połączenia.
Dalsza konfiguracja zależy już od potrzeb konkretnej firmy.
Np. jeśli prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz odbierać połączenia na infolinii możesz kilkoma kliknięciami zintegrować system Call Center z oprogramowaniem sklepu, platformą e-commerce lub oprogramowaniem Baselinker. W ten sposób osoba odbierająca połączenia zobaczy od razu dane klienta i jego historię zakupów.
A co jeśli masz np. w Excelu do obdzwonienia bazę klientów? Wgrywasz ją bezpośrednio z Excela do systemu Call Center Online i decydujesz rodzaju dialera, który wspomaga proces wybierania numerów.
W zależności od trybu pracy kampanii pracownik zaczyna rozmawiać z klientami w kampanii wychodzącej lub odbiera połączenia w kampaniach przychodzących. Jeśli telemarketer ma uruchomione zarówno kampanie przychodzące jak i wychodzące, rozmowy między nimi mogą się przeplatać.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGION: 022166120
KRS: 0000466571