loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Osoba siedzi na pomarańczowej kanapie z laptopem na kolanach. Obok leży stos książek i segregatorów. Na oparciu kanapy śpi brązowy kot.

Jak otworzyć małe call center i jak je prowadzić? Poznaj systemy contact center!

Zdajesz sobie sprawę, że polskie przedsiębiorstwa to w większości mikroprzedsiębiorstwa? W 2020 roku zajmowały aż 96,2% sektora! O posiadaniu małej firmy rokrocznie marzą kolejne osoby. W przypadku podjęcia pozytywnej decyzji mają przed sobą ogrom wyzwań. My podpowiadamy, jak otworzyć małe call center i osiągać zamierzone efekty.

Jak założyć małe call center? Pierwsze dylematy

Podstawowe dylematy, z jakimi zmaga się właściciel małego call center, to ograniczony budżet na inwestycje oraz chroniczny brak czasu, m.in. na wdrażanie innowacji. Bieżących zadań jest tak dużo, że koniecznością staje się nadawanie im priorytetów. Niestety rozwój i wizje dalekosiężne schodzą na dalszy plan.

Trudno myśleć o przyszłości, gdy trzeba ustalać pozycję nowego małego call center w teraźniejszości. Warto jednak uświadomić sobie, że bezustanne skupianie się na „tu i teraz” sprawia, iż innowacyjne jutro nie nadejdzie nigdy. Poświęcenie zaledwie chwili na przetestowanie systemu contact center doprowadzi do optymalizacji wielu działań. A skoro już tutaj trafiłeś, zapewne sam doszedłeś do podobnego wniosku.

Małe call center w firmie z dowolnej branży

Małe call center to także doskonałe rozwiązanie dla właścicieli firm z branży e-commerce, niekoniecznie telemarketingowych. Wystarczy, że masz lub chcesz otworzyć dział call center do obsługiwania obecnych klientów i pozyskiwania nowych. Nie ulega wątpliwości, iż telefon to nadal podstawowe narzędzie komunikacji, dlatego warto postawić właśnie na ten kanał komunikacji z klientami.

Ale to nie wszystko! Jeżeli planujesz utrzymywać relacje z odbiorcami również przez e-mail, czat, formularz na stronie bądź media społecznościowe, oprogramowanie call center umożliwi Ci zebranie danych ze wszystkich tych miejsc w jednym systemie.

Oprogramowanie call center w małym call center

System contact center to narzędzie umożliwiające oszczędzanie czasu i pieniędzy, ponieważ:
  1. Program call center jest łatwy w obsłudze i intuicyjny. Do posługiwania się nim nie musisz czytać długich instrukcji. Ponadto nie trzeba tracić czasu na instalację – wirtualne call center oprogramowanie dostępne jest w przeglądarce internetowej. Po skorzystaniu z naszej oferty masz gwarancję pomocy i konsultacji w każdej chwili,
  2. To oczywiste, że małe call center nie dysponuje dużym budżetem. Abyś nie przepłacał, po pierwsze dopasujemy system contact center we właściwym pakiecie do Twoich potrzeb. Po drugie udostępnimy Ci oprogramowanie call center w ramach programu wsparcia dla nowych i małych przedsiębiorców.
Nowoczesne systemy contact center wspierają sprzedaż i obsługę klienta. Systematyzują relacje biznesowe z kontrahentami, pracownikami, klientami. Optymalizują codzienne zadania – od wybierania numeru po raportowanie i analizowanie wyników. Poznaj pełnię ich korzyści, czytając artykuł: Do czego potrzebne jest oprogramowanie call center?.

Obawiasz się zmian na tak wczesnym etapie, zwłaszcza że każdy grosz jest dla Ciebie na wagę złota? To zupełnie normalne. Nie mamy jednak wątpliwości: niezależnie od branży, w jakiej działasz, Twoje małe call center zyska, jeśli wprowadzisz oprogramowanie call center. Przetestuj je u nas za darmo i podejmij decyzję na podstawie pierwszych efektów!

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571