loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Ekran z logotypem SMSPLANET. Obok ekranu kot, ksiązki i kwiatek.

Integracja z platformą SMSPLANET

W nowoczesnym oprogramowaniu call center, dzięki zastosowaniu alternatywnych kanałów dotarcia (omnichannel) jesteśmy w stanie pozyskać nie tylko zaufanie klienta, ale także efektywnie doprowadzić do sprzedaży. W dzisiejszych czasach program dla call center to już nie tylko telefon i email. Do grona tych dwóch największych kanałów kontaktu dziarsko dołączyły i ugruntowały się na silnej pozycji SMS-y.

Miło nam poinformować, że od dziś Call Center Online proponuje Państwu alternatywę w wysyłaniu wiadomości tekstowych SMS. Do grona naszych partnerów dołączył dolnośląski operator – firma SMSPLANET. Zapoznaj się z dedykowaną, promocyjną ofertą.

Jak wysyłać wiadomości dzięki SMSPLANET

Na platformie SMSPLANET.pl:
  1. zarejestrować się na stronie SMSPLANET
  2. w menu po lewej stronie kliknąć w API
  3. wejść do pierwszej zakładki i skopiować klucz API
  4. następnie na drugiej zakładce założyć hasło
  5. pamiętać aby doładować konto

W programie Call Center Online:
  1. zalogować się do Panelu Administratora
  2. wybrać zakładkę Ustawienia a następnie przejść do Integracji
  3. wyszukać integrację z SMSPLANET
  4. wypełnić pole Klucz API (skopiowany w sekcji API) oraz Hasło (z drugiej zakładki SMSPLANET)
  5. uzupełnić pole Nadawca jeśli ustawiliśmy je w SMSPLANET

SMS-y wysyłane ze scenariusza rozmowy

Wysyłanie SMS-ów podczas telefonicznego kontaktu z klientem, wymaga zbudowania scenariusza obsługi w narzędziu Projektant - Skrypter.

Aby tego dokonać musimy wstawić do skryptu element znajdujący się pod przyciskiem SMS – SMSPLANET i utworzyć przycisk ze zdefiniowaną akcją „Wyślij SMS”. Treść wiadomości możemy zbudować dynamicznie na podstawie wszystkich informacji zawartych w kampanii lub ułożyć statyczny tekst. Przygotowany scenariusz obsługi należy aktywować.

Już podczas następnej rozmowy możemy korzystać z wysyłki wiadomości tekstowych do klienta.

Masowa kampania SMS

Kampania do masowej wysyłki SMS może być wykorzystana do rozesłania spersonalizowanych informacji jednocześnie do wielu odbiorców. Dzięki niej możesz także skonfigurować automatyczne powiadamianie klienta, jeśli zajdą jakieś określone okoliczności. Np. podczas obsługi w IVRze lub w scenariuszu innej kampanii.

To proste! Możesz już od dziś zaskoczyć swoich klientów wiadomościami SMS. W razie pytań, zachęcamy do kontaku .

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571