loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Mężczyzna w słuchawkach i żółtej koszuli siedzący przed laptopem w słuchawkach na głowie.

Funkcje efektywnego systemu call center

Cztery kluczowe funkcjonalności nowoczesnych systemów Call Center, zapewniające maksymalną wydajność obsługi klienta

  • Integracja Komputerowo-Telefoniczna (CTI) umożliwia łączenie komputera agenta z systemem telefonicznym, przekształcając komputer w urządzenie służące do prowadzenia rozmów. Automatyczne przydzielanie połączeń do pracowników przez system Call Center zwiększa efektywność pracy.
  • Zarządzanie wielokanałowe (Call Blending) umożliwia agentom obsługę różnorodnych kampanii jednocześnie, przełączając się między przychodzącymi a wychodzącymi rozmowami w zależności od potrzeb, co jest automatycznie zarządzane przez oprogramowanie Call Center.
  • Automatyczne wybieranie numerów (Dialer) gwarantuje, że zaplanowane rozmowy są przeprowadzane punktualnie i zgodnie z harmonogramem, zapobiegając pominięciu ważnych połączeń. Zapewnia również utrzymanie ciągłego tempa pracy w Call Center.
  • Funkcja Click-to-Call, będąca częścią CTI, eliminuje potrzebę manualnego wybierania numerów przez agentów. Wystarczy kliknięcie w odpowiednią opcję na profilu klienta, aby automatycznie rozpocząć połączenie, co znacząco ułatwia pracę.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571