
Dialery stanowią fundamentalny i niezwykle przydatny element współczesnych Systemów Call Center, a ich zastosowanie oraz automatyzacja procesu wybierania połączeń, przyczyniają się do znacznego podniesienia efektywności całego zespołu Call Center.
System Call Center Online oferuje możliwość korzystania z dialera automatycznego (Power Dialer i Predictive Dialer) lub dialera manualnego (Preview Dialer):
Power Dialer jest rozwiązaniem automatycznym, które doskonale sprawdza się w działaniach telemarketingowych, gdzie każda rozmowa ma zbliżony charakter, a telemarketer nie musi przygotowywać się indywidualnie do każdej z nich. Przeważnie jest to wykorzystywane w kampaniach generujących potencjalne zainteresowanie klientów, sprzedaży telefonicznej itp. W tym trybie, skrypt rozmowy jest dostarczany telemarketerowi dopiero w momencie nawiązania udanego połączenia z klientem. Błędne numery, połączenia nieodebrane i poczty głosowe są automatycznie pomijane przez telemarketera.
Predictive Dialer jest rozwiązaniem automatycznym, szczególnie przydatnym w sytuacjach, gdzie wielu agentów prowadzi rozmowy telefoniczne z dużą liczbą numerów. Dzięki automatyzacji i optymalizacji procesu wybierania numerów, Predictive Dialer pomaga zwiększyć wydajność, obniżyć koszty oraz poprawić efektywność działań telefonicznych wykorzystując mechanizmy naddzwaniania dodatkowych połączeń jeszcze przed zwolneniem telemarketera z poprzedniej rozmowy. Należy pamiętać, że istnieją regulacje prawne i etyczne, które regulują korzystanie z Predictive Dialera w niektórych krajach, aby zapewnić ochronę konsumentów przed nadmiernym wykorzystywaniem tego narzędzia.
Preview Dialer jest rozwiązaniem pół automatycznym, idealne sprawdzającym się w przypadku spersonalizowanego podejścia do klienta, gdzie telemarketer musi dokładnie przygotować się do każdej rozmowy. W tym trybie pracy telemarketer najpierw zapoznaje się ze scenariuszem rozmowy, danymi klienta, oraz historią poprzednich kontaktów, a dopiero na tej podstawie decyduje się na rozpoczęcie połączenia, korzystając z funkcji 'click-to-call'.
Wszystkie trzy typy dialerów znajdziesz w systemie Call Center Online, możesz sprawdzić ich efektywność podczas 14 dniowego bezpłatnego testu .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGION: 022166120
KRS: 0000466571