loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Dłoń trzymająca telefon z logotypem systemu call center online na tle świnki skarbonki, do której wpadają monety.

Bezpłatne call center – system contact center za darmo. Przetestuj!

Prowadząc firmę, na jednej szali stawia się wydatki, na drugiej zyski. Warto jednak zauważyć, że po lewej pojawiają się także wydatki rozumiane jako inwestycje, po lewej zaś przyszłe zarobki estymowane. Gdzie w tym równaniu powinno się ustawić darmowe oprogramowanie call center? I czy w ogóle bezpłatny call center program istnieje?

Czy istnieje bezpłatny system call center?

Idealny świat przedsiębiorców to taki, w którym istnieje czysty zarobek, koszty zaś nie są ponoszone wcale lub zajmują margines zeszytu pracowników z działu księgowego. Niestety taki świat nie istnieje. Czysto darmowy system dla call center – w pełnym tego słowa znaczeniu – należy włożyć między kartki baśni. Jeżeli zadzwonił do Ciebie przedstawiciel jakiejś firmy i zaoferował bezpłatne call center oprogramowanie, nie precyzując przy tym czasu ani warunków, możesz mieć absolutną pewność, że próbował Cię zwieść.

System contact center za darmo istnieje, jednak wyłącznie warunkowo. Przykładowo w naszej firmie dostępny jest okres testowy trwający 14 dni – i rzeczywiście nie ponosisz w związku z nim żadnych opłat. Nie podpisujesz też umów, które zobowiązywałyby Cię do zostania z nami na kolejne tygodnie czy miesiące. Uważaj na to, ponieważ w niektórych firmach bezpłatny call center program opłacony zostaje koniecznością pozostawania abonentem nawet przez pół roku.

Darmowe systemy contact center a koszt abonamentowy

W Call Center Online oferujemy wspomniany wyżej okres próbny, w którym system contact center za darmo otrzymujesz do testów. Później możesz wybrać jeden z trzech abonamentów miesięcznych obejmujących różne funkcje. W małym call center wystarczy opcja Basic, natomiast w dużym i zaawansowanym – Pro. Poznaj listę funkcji wchodzących w skład wszystkich trzech pakietów systemu call center.

Jak wynika z naszego doświadczenia, wdrożenie w firmie call center programu w ocenie długoterminowej wychodzi znacznie taniej od zatrudniania nowych pracowników i kompletowania dla nich sprzętu – od biurka i krzesła po laptop i komórkę. Oprogramowanie call center bowiem pozwala lepiej zorganizować pracę telemarketerów, którzy już należą do zespołu. Zyskują więcej czasu na wykonywanie połączeń – z zyskiem dla firmy.

System call center za darmo – korzystanie z niego nic nie kosztuje

Bezpłatne systemy contact center nie istnieją, za to korzystanie z nich rzeczywiście nie wymaga ponoszenia dodatkowych opłat. Dzięki stałej stawce abonamentowej otrzymujesz funkcje przypisane do danego pakietu i możesz ich używać dowolnie często. Nawet jeśli prowadzisz call center funkcjonujące całą dobę, nie płacisz ani o złotówkę więcej.

Darmowe call center oprogramowanie może być przytoczone również w takim kontekście, że nie wymaga kupowania dodatkowego sprzętu. Z naszego systemu call center korzysta się przez dowolną przeglądarkę internetową. Nie potrzebujesz nowoczesnych, błyskawicznych komputerów, programów zewnętrznych, plików instalacyjnych. Poza komputerem, czy nawet laptopem, musisz mieć internet i słuchawki z mikrofonem. Twój budżet marketingowy z pewnością na tym skorzysta, podobnie jak wskaźnik sprzedaży telemarketerów.

Zapisz się na newsletter

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callcenteronline sp. z o.o, 54-611 Wrocław NIP: 897-179-04-40, w celu otrzymywania newslettera, w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGION: 022166120

KRS: 0000466571