Monitorowanie kolejek za pomocą Wallboard
Zarządzanie Wallboard-ami odbywa się w Panelu Administratora > Projektant > Wallboard.
Możliwe jest posiadanie kilku różnych Wallboard-ów. W celu dodania monitorowania kolejek do jednego z istniejących, należy wybrać jego nazwę w menu po lewej stronie. Aby utworzyć nowy Wallboard należy wybrać opcję Dodaj Wallboard.
Pod paskiem narzędzi, w zakładce Kolejki, są dwa warianty do wyboru:
Wybrany element należy złapać kursorem i przeciągnąć na obszar roboczy (na dole). W konfiguracji bloczka Kolejek należy:
Numer kolejki to liczba z zakresu od 5000 do 5050 będąca oznaczeniem centralowym.
Jednym z etapów konfiguracyjnych tworzenia nowej kampanii typu IN jest nadawanie unikatowego numeru kolejki.
Oznacza to, że każda z kampanii typu IN posiada liczbowe oznaczenie informujące centralę, gdzie powinna kierować określone połączenia.
Przy konfiguracji statystyk typu Wallboard konieczne jest wskazanie unikatowego numeru kolejki kampanii IN, która ma być obserwowana.
Wprowadzoną konfigurację należy zapisać przyciskiem OK. Gotowy bloczek odwróci się, prezentując podgląd docelowy.
W celu powrotu do edycji elementu, należy na niego kliknąć.
Istnieje możliwość podejrzenia tworzonego Wallboard-u na każdym z etapów tworzenia. W tym celu należy kliknąć przycisk Otwórz, znajdujący się na belce narzędzi.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571