Funkcje Panelu Wallboard
Narzędzia Panelu Wallboard
Panel Wallboard służy do prezentacji w formie graficznej bieżących parametrów kampanii przychodzących i monitoringu Konsultantów. W celu utworzenia nowego Wallboardu należy wejść w Panel Administratora > Projektant > Wallboard > Dodaj Wallboard. Do zarządzania Wallboard-em służą narzędzia: Zapisz - zapisuje tworzony Wallboard, Odśwież - odświeża podgląd Wallboard-u, Pokaż link - wyświetla link, pod którym dostępny… Czytaj dalej Narzędzia Panelu Wallboard
Monitorowanie kolejek za pomocą Wallboard
Zarządzanie Wallboard-ami odbywa się w Panelu Administratora > Projektant > Wallboard. Możliwe jest posiadanie kilku różnych Wallboard-ów. W celu dodania monitorowania kolejek do jednego z istniejących, należy wybrać jego nazwę w menu po lewej stronie. Aby utworzyć nowy Wallboard należy wybrać opcję Dodaj Wallboard. Pod paskiem narzędzi, w zakładce Kolejki, są dwa warianty do wyboru:… Czytaj dalej Monitorowanie kolejek za pomocą Wallboard
Monitorowanie Konsultantów za pomocą Wallboard
Zarządzanie Wallboard-ami odbywa się w Panelu Administratora > Projektant > Wallboard. Możliwe jest posiadanie kilku różnych Wallboard-ów. W celu dodania monitorowania kolejek do jednego z istniejących, należy wybrać jego nazwę w menu po lewej stronie. Aby utworzyć nowy Wallboard należy wybrać opcję Dodaj Wallboard. Pod paskiem narzędzi, w zakładce Konsultanci, należy złapać bloczek Status użytkownika… Czytaj dalej Monitorowanie Konsultantów za pomocą Wallboard
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571