loading

Zarządzanie kampanią telefoniczną IN (infolinia)

W celu utworzenia kampanii typu IN należy zalogować się do systemu i wybrać opcję Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj.

Panel kampanii dostępny dla administratora, z zaznaczoną opcją dodania nowej kampanii

W kolejnym kroku określa się Nazwę kampanii, jej Typ oraz unikatowy Numer kolejki o wartości powyżej 5000.

Panel tworzenia nowej kampanii IN, zawierający elementy takie jak nazwa, stan, typ, kolejka, ścieżka, szerokość okna, wysokość okna oraz opcję sprawdzenia duplikatu danych

Następnie należy dodać pola, które mają znaleźć się w kampanii. Można zrobić to na dwa sposoby:

  • pojedynczo, naciskając przycisk Dodaj kolumnę,
  • zbiorczo, poprzez zaimportowanie z pliku CSV lub Excel. Można do tego użyć pliku z danymi klientów (w tym kroku zostanie zaimportowana jedynie struktura pliku bez danych klientów).
Druga zakładka w panelu dodawania kampanii, pozwalająca utworzyć strukturę danych nowej kampanii IN

W zakładce Dodatkowa konfiguracja określa się pozostałe parametry kampanii.

W kolejnej zakładce po wybraniu, którzy Konsultanci lub grupy Konsultantów mają mieć dostęp do kampanii należy nacisnąć przycisk Zapisz w celu zapamiętania ustawień.

Kolejnym krokiem po zbudowaniu kampanii IN jest określenie w jaki sposób połączenia mają trafiać do kampanii. W tym celu należy skonfigurować drzewo IVR.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571