Zarządzanie kampanią telefoniczną IN (infolinia)
W celu utworzenia kampanii typu IN należy zalogować się do systemu i wybrać opcję Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj.
W kolejnym kroku określa się Nazwę kampanii, jej Typ oraz unikatowy Numer kolejki o wartości powyżej 5000.
Następnie należy dodać pola, które mają znaleźć się w kampanii. Można zrobić to na dwa sposoby:
W zakładce Dodatkowa konfiguracja określa się pozostałe parametry kampanii.
W kolejnej zakładce po wybraniu, którzy Konsultanci lub grupy Konsultantów mają mieć dostęp do kampanii należy nacisnąć przycisk Zapisz w celu zapamiętania ustawień.
Kolejnym krokiem po zbudowaniu kampanii IN jest określenie w jaki sposób połączenia mają trafiać do kampanii. W tym celu należy skonfigurować drzewo IVR.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571