Zarządzanie kampaniami
Zarządzanie kampanią HLR
Kampania HLR służy do sprawdzania, które z numerów w zaimportowanej uprzednio bazie są aktywne i umożliwiają kontakt. W celu skorzystania z funkcjonalności konieczna jest wcześniejsza integracja z SMSAPI. Kolejnym krokiem jest założenie kampanii HLR i załadowanie do niej bazy numerów. W oknie formularza tworzenia nowej kampanii, jako typ kampanii należy wybrać HLR. W zakładce Utwórz… Czytaj dalej Zarządzanie kampanią HLR
Kampania telefoniczna OUT PREDICTIVE
W celu założenia kampanii typu OUT PREDICTIVE, należy zalogować się do systemu i wejść w Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie należy wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj. W kolejnym kroku należy określić Nazwę kampanii, jej Typ oraz unikatowy Numer kolejki- o wartości powyżej 5000. Następnie należy dodać pola, które mają znaleźć się… Czytaj dalej Kampania telefoniczna OUT PREDICTIVE
Kampania telefoniczna OUT POWER
W celu utworzenia kampanii typu OUT POWER, należy zalogować się do systemu i wybrać opcję Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie należy wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj. Po otwarciu okna, w zakładce Dodaj kampanię należy określić Nazwę kampanii, jej Stan i Typ. Jeśli utworzono wcześniej dedykowany skrypt rozmowy dla tej kampanii, można… Czytaj dalej Kampania telefoniczna OUT POWER
Kampania telefoniczna OUT MANUAL
W celu utworzenia kampanii typu OUT MANUAL, należy zalogować się do systemu i wybrać opcję Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie należy wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj. Po otwarciu okna, w zakładce „Dodaj kampanię” określ nazwę kampanii, jej stan i typ. Jeśli utworzono wcześniej dedykowany skrypt rozmowy dla tej kampanii można wskazać… Czytaj dalej Kampania telefoniczna OUT MANUAL
Zarządzanie kampanią telefoniczną IN (infolinia)
W celu utworzenia kampanii typu IN należy zalogować się do systemu i wybrać opcję Panel Administratora. Następnie w menu po lewej stronie wybrać opcję Kampanie i kliknąć Dodaj. W kolejnym kroku określa się Nazwę kampanii, jej Typ oraz unikatowy Numer kolejki o wartości powyżej 5000. Następnie należy dodać pola, które mają znaleźć się w kampanii.… Czytaj dalej Zarządzanie kampanią telefoniczną IN (infolinia)
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571