loading

Integracja z SMSPLANET

Integracja z systemem SMSPLANET jest dwuetapowa:

  1. Utworzenie konta na platformie SMSPLANET,
  2. Wpisanie danych integracyjnych pozyskanych z konta SMSPLANET do dedykowanego miejsca w systemie Call Center Online.
PLATFORMA SMSPLANET

Na stronie smsplanet.pl należy założyć konto.

PLATFORMA SMSPLANET

Po utworzeniu konta należy się zalogować do platformy.

PLATFORMA SMSPLANET

Po zalogowaniu, poprzez menu po lewej stronie należy przejść do sekcji API.

W pierwszej zakładce znajduje się klucz API, który należy skopiować do schowka (ctrl + c) lub zapisać w notatniku.

PLATFORMA SMSPLANET

W zakładce Hasło do API należy utworzyć hasło.

WSKAZÓWKA

W systemie SMSPLANET istnieje możliwość skonfigurowania Nadawcy.

Oznacza to, że wybraną nazwę lub podpis ujrzą adresaci wiadomości SMS.

W celu utworzenia nowego Nadawcy, należy przejść poprzez głowne lewe menu do sekcji Pole nadawcy.

W serwisie SMSPLANET można mieć wielu Nadawców, natomiast w systemie Call Center Online konieczne jest wskazanie wyłącznie jednego z nich.

Aby aktywować integrację w systemie Call Center Online należy się zalogować, a następnie przejść do Panelu Administratora > Ustawienia > Integracje.

Lista integracji w systemie Call Center Online

W panelu Integracje znajduje się lista dostępnych integracji systemu Call Center Online. Należy odszukać SMSPLANET i dwukrotnie kliknąć na rekord.

W oknie formularza konfiguracyjnego należy uzupełnić pola:

  • Klucz API – jest to skopiowany wcześniej klucz API,
  • Hasło API– ustawione hasło do API,
  • Pole nadawcy – jedynie w przypadku wcześniejszego ustawienia Nadawcy w serwisie SMSPLANET.
Panel integracji z SMSPLANET

Po uzupełnieniu formularza, należy zatwierdzić ustawienia przyciskiem Zapisz.

Tak skonfigurowana integracja jest już w pełni funkcjonalna.

Zastosowanie integracji:

  • w kampanii wychodzącej typu SMS OUT,
  • w zaawansowanym Skrypcie rozmowy – pozwala na wysyłanie przez Konsultanta uprzednio spreparowanej wiadomości SMS poprzez przycisk w trakcie trwania rozmowy.
loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571