loading

Logowanie do Panelu Administratora

Pracę w systemie należy rozpocząć od połączenia się z siecią Call Center Online za pomocą pliku nazwa_call_center.pbk lub połączenia OpenVPN, a następnie należy zalogować się swoim loginem i hasłem na stronie https://nazwa_call_center.callcenteronline.pl.

Zatwierdzenie wpisanych loginu i hasła następuje poprzez naciśnięcie przycisku Zaloguj.

Logowanie do systemu call center online przy użyciu hasła i loginu

Po zalogowaniu Administrator ma dostęp do wszystkich funkcji administracyjnych, jak również do Panelu Konsultanta.

Po zalogowaniu do Systemu Call Center Online, w prawym górnym rogu należy wybrać jedną z opcji:

  • Panel Konsultanta umożliwia pracę w kampaniach telefonicznych i mailowych,
  • Panel Administratora umożliwia zarządzanie kampaniami i kontrolę pracy call center,
  • CRM umożliwia zarządzanie centralną bazą klientów,
  • Projektant umożliwia budowanie zaawansowanych scenariuszy rozmów w kampaniach,  zarządzanie ruchem przychodzącym poprzez budowanie drzew IVR i prezentację graficznych statystyk pracy na zewnętrznych monitorach.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571