Monitorowanie Konsultantów za pomocą Wallboard
Zarządzanie Wallboard-ami odbywa się w Panelu Administratora > Projektant > Wallboard.
Możliwe jest posiadanie kilku różnych Wallboard-ów. W celu dodania monitorowania kolejek do jednego z istniejących, należy wybrać jego nazwę w menu po lewej stronie. Aby utworzyć nowy Wallboard należy wybrać opcję Dodaj Wallboard.
Pod paskiem narzędzi, w zakładce Konsultanci, należy złapać bloczek Status użytkownika 1×1 i przeciągnąć go na obszar roboczy (poniżej).
Konfiguracja elementu polega na uzupełnieniu pól:
Wprowadzoną konfigurację należy zapisać przyciskiem OK. Gotowy bloczek odwróci się, prezentując podgląd docelowy.
W celu powrotu do edycji elementu, należy na niego kliknąć.
Istnieje możliwość podejrzenia tworzonego Wallboard-u na każdym z etapów tworzenia. W tym celu należy kliknąć przycisk Otwórz, znajdujący się na belce narzędzi.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571