loading

Monitorowanie Konsultantów za pomocą Wallboard

Zarządzanie Wallboard-ami odbywa się w Panelu Administratora > Projektant > Wallboard.

Możliwe jest posiadanie kilku różnych Wallboard-ów. W celu dodania monitorowania kolejek do jednego z istniejących, należy wybrać jego nazwę w menu po lewej stronie. Aby utworzyć nowy Wallboard należy wybrać opcję Dodaj Wallboard.

Opcja dodania nowego wallboard w call center online

Pod paskiem narzędzi, w zakładce Konsultanci, należy złapać bloczek Status użytkownika 1×1 i przeciągnąć go na obszar roboczy (poniżej).

Konfiguracja elementu polega na uzupełnieniu pól:

  • Nazwa – nazwa użytkownika, która będzie widoczny ponad prezentowaną statystyką,
  • Kolor – wybór koloru bloczka,
  • Konsultant – wskazanie nazwy użytkownika w systemie.
Ustawienia wallboard

Wprowadzoną konfigurację należy zapisać przyciskiem OK. Gotowy bloczek odwróci się, prezentując podgląd docelowy.

Skonfigurowany moduł wallboard w call center online

W celu powrotu do edycji elementu, należy na niego kliknąć.

Istnieje możliwość podejrzenia tworzonego Wallboard-u na każdym z etapów tworzenia. W tym celu należy kliknąć przycisk Otwórz, znajdujący się na belce narzędzi.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571