loading

Open VPN

Aby korzystać z Systemu Call Center Online, należy w pierwszej kolejności zestawić łącze VPN. Standardowo do zabezpieczenia połączenia używany jest protokół PPTP, do którego klucz znajduje w mailu powitalnym.

Można również skorzystać z Open VPN, co może okazać się konieczne w przypadku korzystania z urządzeń z systemem operacyjnym iOS.

Aby zestawić połączenie OpenVPN, należy skontaktować się z nami w celu otrzymania pliku konfiguracyjnego dla klienta OpenVPN. Następnie po pobraniu dedykowanego klienta VPN dla używanego systemu operacyjnego należy zaimportować do niego otrzymany od nas plik z rozszerzeniem .ovpn zawierający certyfikaty klienckie oraz konfigurację połączenia.

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571