loading

Logowanie do systemu

Open VPN

Aby korzystać z Systemu Call Center Online, należy w pierwszej kolejności zestawić łącze VPN. Standardowo do zabezpieczenia połączenia używany jest protokół PPTP, do którego klucz znajduje w mailu powitalnym. Można również skorzystać z Open VPN, co może okazać się konieczne w przypadku korzystania z urządzeń z systemem operacyjnym iOS. Aby zestawić połączenie OpenVPN, należy skontaktować… Czytaj dalej Open VPN

Numeracja telefoniczna

Podstawowym modułem Systemu Call Center Online jest centrala telefoniczna, do której można podłączyć numerację dowolnego operatora VoIP. W przypadku posiadania wykupionej numeracji VoIP, należy skontaktować się z nami, w celu ustalenia technicznych warunków podłączenia. W przypadku trudności z wybraniem operatora, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Pomożemy w podjęciu decyzji dopasowanej do potrzeb… Czytaj dalej Numeracja telefoniczna

Logowanie do Panelu Konsultanta

Aby rozpocząć korzystanie z systemu Call Center Online, należy: 1. Otworzyć otrzymany od Administratora plik nazwa_call_center.pbk, 2. Zalogować się swoim loginem i hasłem,3. Wejść na stronę nazwa_call_center.callcenteronline.pl i zalogować się z użyciem tej samej nazwy użytkownika i hasła. Podczas pierwszego zalogowania należy potwierdzić i zapamiętać udostępnienie mikrofonu witrynie internetowej. Zalogowanie do centrali sygnalizowane jest komunikatem… Czytaj dalej Logowanie do Panelu Konsultanta

Pierwsze logowanie do systemu

Dostęp do Systemu Call Center Online zabezpieczony jest przed niepowołanym dostępem z zewnątrz za pomocą VPN (wirtualnej sieci prywatnej), dlatego logowanie do systemu call center składa się z dwóch etapów: Zestawienia połączenia VPN (Windows / MacOS), Zalogowanie się do systemu w przeglądarce internetowej, na stronie nazwa_call_center.callcenteronline.pl jako Administrator lub Konsultant.

Logowanie do Panelu Administratora

Pracę w systemie należy rozpocząć od połączenia się z siecią Call Center Online za pomocą pliku nazwa_call_center.pbk lub połączenia OpenVPN, a następnie należy zalogować się swoim loginem i hasłem na stronie https://nazwa_call_center.callcenteronline.pl. Zatwierdzenie wpisanych loginu i hasła następuje poprzez naciśnięcie przycisku Zaloguj. Po zalogowaniu Administrator ma dostęp do wszystkich funkcji administracyjnych, jak również do Panelu… Czytaj dalej Logowanie do Panelu Administratora

Konfiguracja VPN PPTP

Aby rozpocząć korzystanie z systemu Call Center Online, należy: 1. Połączyć się za pomocą klucza VPN twojanazwa.pbk, który znajduje się w załączniku maila powitalnego. Po zapisaniu pliku na pulpicie, należy go uruchomić. Otworzy się okienko, w którym należy nacisnąć przycisk Połącz. W formularzu logowania należy wpisać dane podane podczas zakładania konta Call Center Online: Nazwę… Czytaj dalej Konfiguracja VPN PPTP

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571