

Klikając 'Pobierz' potwierdzasz znajomość regulaminu, i zgadzasz sie na niego.

Jak osiągnąć wzrost o 270% w ilości rozmów wychodzących bez zwiększania ilości zespołu sprzedażowego
Jakie są podstawowe błędy popełniane przez handlowców podczas rozmów z potencjalnym klientem
Jakie kroki należy podjąć aby w 5 dni wdrożyć zalecenia poprawiające skuteczność Twojego zespołu.
Poznasz zasady jak zwiększyć jakość sprzedażowych rozmów wychodzących
Zrozumiesz jaki wpływ na skuteczność ma system, na którym pracujesz
Poprawisz skuteczność rozmów wychodzących Twoich handlowców

Wdrożenie zostało przeprowadzone z należytą starannością. Zarówno system jak i firma spełnia nasze wymagania. Możemy ją polecić jako partnera godnego zaufania, świadczącego na wysokim poziomie zarówno realizację projektów informatycznych call center, jak i wsparcie posprzedażowe.
Artur Kotliński
Dyrektor Handlowy w firmie Holbex Sp. z o.o.
Współpracuję z firmą od 7 lat. Koordynacja wszelkich działań przebiega zawsze bez zastrzeżeń. Zespół jest bardzo pomocny w każdym temacie. Jak najbardziej polecam tę firmę”
Marta Wielgołaska
właściciel firmy Tele-Contakt
Call Center Online Sp. z o.o. wdrożyła w JR COM System Call Center NexusCC, wraz z narzędziem optymalizującym pracę telemareterów Nexus Skrypter. Centrala telefoniczna została dodatkowo zintegrowana z bramą GSM StarGate 2N, dzięki czemu możliwe jest realizowanie połączeń za pośrednictwem sieci GSM. System oprócz standardowej obsługi głosowej, umożliwia obsługę e-maili i SMSów za pośrednictwem skryptu obsługi , co znacząco przyczynia się do zwiększenia efektywności pracy telemarketerów. Wdrożenie zostało przeprowadzone z należytą starannością. Zarówno system jak i firma spełnia nasze wymagania. Możemy ją polecić jako partnera godnego zaufania, świadczącego na wysokim poziomie zarówno realizację projektów informatycznych call center, jak i wsparcie posprzedażowe.”
Jan Rutecki
Właściciel firmy JR CON LTD
Wdrożenie Systemu Call Center w pełni zaspokoiło potrzeby naszego TeleMarketingu oraz przyczyniło się do wzrostu ilości obsługiwanych klientów. Cenimy sobie zaangażowanie i partnerskie podejście Firmy Call Center Online Sp z o.o.”
Marzena Grochulska
Manager Call Center W Natur Produkt Zdrovit
Profesjonalnie, skutecznie, na czas i w sympatycznej atmosferze :)”
Jarosław Sawa
właściciel firmy Instytut Lone Sorensen
Firma EKSPERT Sp. z o. o. współpracuje z firmą Call Center Online Sp z o. o. od dnia 01.03.2017 roku w zakresie systemu Call Center do telefonicznej obsługi klientów. Przez cały czas trwania współpracy firma Call Center Online Sp z o. o. wywiązuje się z jej postanowień sumiennie i rzetelnie. Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić firmę Call Center Online Sp. z o. o., jako solidnego, kompetentnego partnera.”
Roman Podłużny
prezes zarządu firmy Ekspert Sp. z o. o.


Klikając 'Pobierz' potwierdzasz znajomość regulaminu, i zgadzasz sie na niego.

Od 10 lat
pomagamy klientom obsługiwać polaczenia telefoniczne udostępniając wam nowoczesny system call center

Pracując z klientami
budujemy naszą wiedzę, która możemy dzielić się z Wami na blogu czy w materiałach udostępnianych online.

Słuchamy Was,
naszych klientów i regularnie wprowadzamy innowacje w ramach naszych systemów.





minuty uruchomienia systemu
dni dostępu do systemu za 0zł
czas zwrotu z inwestycji w miesiącach
ilość dziennych połączeń
lat na rynku
osób w zespole

Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571