loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?

Poznaj 5 kroków jak zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie

Czy Twoja firma boryka się z niestabilną sprzedażą? Pobierz e-booka i poznaj 5 sposobów na większą sprzedaż bez dodatkowych kosztów.

Klikając 'Pobierz' potwierdzasz znajomość regulaminu, i zgadzasz sie na niego.

loading

Czego dowiesz się z tego
e-booka?

WZROST O 270%

Jak osiągnąć wzrost o 270% w ilości rozmów wychodzących bez zwiększania ilości zespołu sprzedażowego

ULEPSZENIA

Jakie są podstawowe błędy popełniane przez handlowców podczas rozmów z potencjalnym klientem

CO ZROBIĆ?

Jakie kroki należy podjąć aby w 5 dni wdrożyć zalecenia poprawiające skuteczność Twojego zespołu.

JAKOŚĆ

Poznasz zasady jak zwiększyć jakość sprzedażowych rozmów wychodzących

SKUTECZNOŚĆ

Zrozumiesz jaki wpływ na skuteczność ma system, na którym pracujesz

POPRAWA

Poprawisz skuteczność rozmów wychodzących Twoich handlowców

kilka słów
o autorze

Łukasz Jasiński - ekspert z 20 letnim doświadczeniem w budowaniu i rozwijaniu działów sprzedaży w oparciu o systemy call center.

Łukasz przeprowadził szkolenia dla ponad 1500 pracowników działów handlowych i sprzedaży działających na systemach call center. Pracował dla dużych marek jak i małych 2-3 osobowych zespołów sprzedażowych. Wiedza zawarta w książce - 'świadomy telemarketing' została oparta na jego doświadczeniu oraz przesłuchanych 30.000 rozmów handlowych.

Łukasz Jasiński  na białym tle

Opinie Klientów

Wdrożenie Systemu Call Center w pełni zaspokoiło potrzeby naszego TeleMarketingu oraz przyczyniło się do wzrostu ilości obsługiwanych klientów. Cenimy sobie zaangażowanie i partnerskie podejście Firmy Call Center Online Sp z o.o.”

Marzena Grochulska

Manager Call Center W Natur Produkt Zdrovit

loading

Pobierz ebooka

Klikając 'Pobierz' potwierdzasz znajomość regulaminu, i zgadzasz sie na niego.

O nas

loading

Od 10 lat

pomagamy klientom obsługiwać polaczenia telefoniczne udostępniając wam nowoczesny system call center

loading

Pracując z klientami

budujemy naszą wiedzę, która możemy dzielić się z Wami na blogu czy w materiałach udostępnianych online.

loading

Słuchamy Was,

naszych klientów i regularnie wprowadzamy innowacje w ramach naszych systemów.

loading

Nasi klienci

loading

call center w liczbach

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571