Miło nam poinformować, że w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów przygotowaliśmy innowacyjne rozwiązanie, które poszerza możliwości i zwiększa komfort pracy z systemem Call Center Online.
Aplikacja mobilna Call Center Online umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami przy użyciu smartfona, prezentując w przejrzysty sposób dane o kliencie zgromadzone przez Ciebie w systemie.
Teraz, jeszcze przed odebraniem połączenia, twój smartfon wyświetli najważniejsze informacje o dzwoniącym numerze. Na bieżąco będziesz informowany o sprawach dotyczących tego klienta, a także będziesz mógł prześledzić jego historię komunikacji i wcześniejszych ustaleń.
Fakt przeprowadzenia rozmowy za pomocą smartfona zostanie odnotowany w historii kontaktów Twojego call center, dostępnej dla wszystkich operatorów korzystających z systemu w wersji dla przeglądarki.
Od teraz możesz obsługiwać klientów także poza biurem. Bądź zawsze dobrze poinformowany i prowadź swój biznes gdziekolwiek jesteś!
Moduł IVR to narzędzie automatyzujące procesy obsługi klienta, poprzez inteligentne kierowanie ruchem telekomunikacyjnym. System pozwala, nie tylko na identyfikację i autoryzację klienta, jeszcze przed fizycznym kontaktem z pracownikiem firmy, ale potrafi wręcz zastąpić fizyczny kontakt klienta z Telemarketerem poprzez np:
Zapoznanie się klienta z nagraną ofertą firmy.
Prezentację klientowi indywidualnych komunikatów po autoryzacji.
Zmniejszenie ruchu, poprzez automatyczne odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Automatyzację komunikatów windykacyjnych.
IVR przyczynia się do znaczącego obniżenia kosztów obsługi klienta. IVR jest autonomicznym oprogramowaniem współpracującym z centralami Asterisk, a w połączeniu z oprogramowaniem Call Center Online pozwala, zarówno na inteligentne zarządzanie pracą telemarketerów w ruchu przychodzącym, jak i na budowanie interaktywnych scenariuszy SMSów głosowych w ruchu wychodzącym.
Moduł Skrypter to narzędzie umożliwiające budowanie scenariuszy rozmów. Telemarketer prowadzi rozmowę podążając za scenariuszem i komunikatami zawartymi w skrypcie obsługi. Zastosowanie skryptów rozmów w znaczący sposób wpływa na zmniejszenie kosztów związanych z edukacją Telemarketerów i umożliwia standaryzację procesów obsługowych. Skrypter umożliwia:
Budowę zarówno prostych jak i zaawansowanych wielostronicowych skryptów rozmów.
Odwzorowanie ścieżek obsługi klienta i przeprowadzenie Telemarketera przez całą rozmowę.
Wysyłanie e-maili i SMSów bezpośrednio ze skryptu.
Budowę wielu skryptów do jednej kampanii i podmianę ich bez przerwy w pracy call center.
Dzięki zastosowaniu domyślnego interfejsu typu drag&drop, narzędzie jest bardzo proste w obsłudze. Zbudowanie nawet zaawansowanych ścieżek obsługowych zajmuje Menadżerowi call center nie więcej jak kilka do kilkunastu minut.
Moduł PABX to VoIP’owa centralka biznesowa umożliwiająca prowadzenie komunikacji głosowej. Pomiędzy oddziałami firmy komunikacja odbywa się bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Centrala może współpracować zarówno z softphonami, jak i aparatami stacjonarnymi, dając wymierne oszczędności kosztów połączeń.
PABX to integralny składnik systemu Call Center Online, dzięki czemu centrala systemu call center może być wykorzystywana jako w pełni funkcjonalna firmowa centrala telefoniczna.
Moduł SMS to narzędzie do prowadzenia zautomatyzowanych kampanii smsowych. Dzięki budowaniu wiadomości przy użyciu szablonów operator jest w stanie, w ciągu chwili, przesłać tysiące smsów o dynamicznie dostosowanej treści.
Moduł SMS pozwala na prowadzenie skutecznej kampanii komunikacyjnej z klientami bez ponoszenia kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Moduł SMS Głosowy to narzędzie umożliwiające tworzenie kampanii marketingowych, polegających na odtwarzaniu powtarzalnych komunikatów głosowych, podczas kontaktów telefonicznych realizowanych w sposób automatyczny.
Moduł umożliwia m.in. tworzenie komunikatów interaktywnych, będących wstępem do kontaktu pomiędzy klientem a konsultantem telefonicznym oraz budowanie ankiet.
Moduł Kampanie Email to narzędzie do prowadzenia obsługi klienta za pomocą kanału mailowego. Doskonale współpracuje z kampaniami telefonicznymi, pozwala na wykorzystanie poczty elektronicznej jako kolejnego kanału kontaktu z klientem.
Moduł CRM umożliwia budowanie trwałych relacji z klientem oraz prowadzenie historii kontaktów.
Moduł udostępnia zestaw narzędzi pozwalających na: opisywanie klientów za pomocą zdefiniowanych przez operatora cech oraz prowadzenie szybkich kampanii marketingowych, tworzonych w oparciu o zdefiniowane kryteria biznesowe. Moduł może z powodzeniem stanowić główne narzędzie do przechowywania informacji o kliencie w firmie.
W zależności od specyfiki rozmowy telefoncznej, możesz zastosować jeden z trzech odmiennych trybów pracy agenta call center: Manual, Power lub Predictive
Dialer Manualny telemarketer pracuje na liście zaplanowanych kontaktów, która informuje go, z kim i kiedy powinien nawiązać połączenie. Nawiązywanie połączeń odbywa się z inicjatywy agenta, poprzez tzw click-to-call. Ten typ dialera najlepiej sprawdza się w przypadku gdy agent do każdej rozmowy musi się indywidualnie przygotować.
Power Dialer dyktuje tempo pracy agenta, poprzez automatyczne nawiązywanie połączeń. Zakończenie połączenia powoduje, że dialer zaczyna automatycznie wybierać połączenie do kolejnego rozmówcy, dzięki czemu ilość nawiązanych rozmów jest znacznie większa niż w dialerze manualnym. Ten typ pracy agenta sprawdza się najlepiej w przypadku, gdy rozmowy są powtarzalne i agent jeszcze przed nawiązaniem połączenia doskonale wie o czym będzie rozmawiał z klientem.
Predictive Dialer jeszcze bardziej niż Power poprawia efektowność wybierania połączeń. Algorytmy Power Dialera monitorują parametry pracy call center i nawiązują połączenia, tak aby przerwy między rozmowami były jak najkrótsze. Z telemarketerem zestawiane są tylko skutecznie nawiązane połączenia, przez co pracownicy nie tracą czasu na słuchanie sygnału wybierania, zajętości czy obsługi błędnych numerów, poczt głosowych.
Zastosowanie w call center kampanii telemarketingowych i dialerów, podnosi efektywność pracy telemarketerów dwu, a nawet trzykrotnie, w porównaniu ze standardowymi formami telemarketingu.
Monitoring online umożliwia bieżący podgląd pracy konsultantów. Obrazuje dokładnie co w danej chwili dzieje się na komputerze konkretnego agenta. Administrator call center na bieżąco obserwuje przebieg rozmów, dzięki czemu widzi, który z telemarketerów w danym momencie rozmawia, z kim, w jakiej kampanii i jak długo trwa rozmowa.
Manager ma możliwość podsłuchania toczącej się w czasie rzeczywistym rozmowy i zareagowania w przypadku gdy ma do niej zastrzeżenia. Dzięki zastosowaniu zaawansowanego monitoringu pracy call center, manager zarządzający ma pełne informacje o efektywności zespołu, dzięki czemu szybko może reagować w zmieniającym się dynamicznie otoczeniu.
System Call Center Online wyposażony jest w nagrywarkę, która może gromadzić dane o wszystkich przeprowadzonych rozmowach.
Czas przechowywania nagrań uzależniony jest jedynie od dostępnego miejsca na serwerze, które jest skalowalne. Kontekstowa wyszukiwarka nagrań umożliwia odnalezienie rozmowy po szeregu danych, np. data, nazwa kampanii, telemarketer, nr telefonu.
Rozmowy można odsłuchać bezpośrednio z systemu lub pobrać na dysk. Oprócz pobrania pojedynczych nagrań, istnieje możliwość zbiorczego eksportu tysiąca nagrań w jednym spakowanym pliku.
Podczas odsłuchiwania rozmowy, manager zarządzający ma możliwość opisania jej przebiegu bezpośrednio w systemie nagrań, dzięki czemu proces szkolenia telemarketerów jest znacznie ułatwiony.
Sprawnie działający system nagrywania rozmów i kontekstowa wyszukiwarka, jest podstawą funkcjonowania każdego profesjonalnego call center. Brak nagrywania rozmów uniemożliwia wręcz proces szkolenia i monitorowania jakości pracy telemarketerów.
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Stanisławowska 47
54-611 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571