Funkcje skryptera
Skrypt podstawowy
Podstawowy Skrypt rozmowy jest budowany automatycznie na podstawie struktury danych kampanii. Dane rozmówcy podstawiane w wygenerowanych polach Skryptu podstawowego mogą być edytowane przez Konsultanta w czasie rozmowy. Istnieje możliwość utworzenia zaawansowanego scenariusza rozmowy. Elementy, którymi można wzbogacić skrypt to: podpowiedzi dla Konsultanta, listy wyboru odpowiedzi, możliwość wysyłki maili i SMSów bezpośrednio ze skryptu rozmowy. UWAGA! Po utworzeniu skryptu zaawansowanego należy pamiętać… Czytaj dalej Skrypt podstawowy
Aktywacja skryptu w kampanii
Kampania może mieć wiele Skryptów rozmowy stosowanych zamiennie. Aby aktywować wybrany scenariusz rozmowy w kampanii należy kliknąć na nim przycisk Aktywuj. Scenariusze rozmów można również klonować i przenosić pomiędzy kampaniami. UWAGA! Po przeniesieniu scenariusza do innej kampanii, należy dostosować pola w scenariuszu rozmowy do struktury danych nowej kampanii.
Tworzenie zaawansowanego skryptu
W celu utworzenia zaawansowanego skryptu rozmowy, należy zalogować się do Panelu Administratora, a następnie wejść w opcję Projektant. Spośród dostępnych aplikacji w Projektancie, należy wybrać Skrypter. W menu po lewej stronie należy wybrać kampanię, dla której będzie budowany nowy skrypt rozmowy. Kliknięcie na zielony znak plusa otworzy formularz, w którym należy nazwać nowy skrypt. Skrypt… Czytaj dalej Tworzenie zaawansowanego skryptu
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571