IVR
Możliwości panelu IVR
IVR czyli interaktywny system zapowiedzi głosowych, jest to element systemu Call Center Online, który służy do zarządzania ruchem przychodzącym. Funkcjonalność IVR to nieodzowny element każdej infolinii. Dzięki IVR można automatyczne powitać klienta przed połączeniem do konsultanta, jak również zautomatyzować proces obsługi dzwoniącego klienta. Przykładowe możliwości IVR to: Możliwość określenia różnych form powitania w zależności od… Czytaj dalej Możliwości panelu IVR
Tworzenie prostego drzewa IVR
W celu stworzenia podstawowego drzewa IVR należy zalogować się do Panelu Administratora i wejść do aplikacji Projektant > IVR. Proste drzewo IVR obejmuje: Wskazanie numeru telefonu z którego przyjmujemy połączenia – można tutaj wpisać konkretny numer z puli numeracyjnej skonfigurowanej na centrali lub wybrać opcję Start, aby IVR obsługiwał całą numerację, Określenie godzin pracy infolinii,… Czytaj dalej Tworzenie prostego drzewa IVR
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571