loading

IVR

Możliwości panelu IVR

IVR czyli interaktywny system zapowiedzi głosowych, jest to element systemu Call Center Online, który służy do zarządzania ruchem przychodzącym. Funkcjonalność IVR to nieodzowny element każdej infolinii. Dzięki IVR można automatyczne powitać klienta przed połączeniem do konsultanta, jak również zautomatyzować proces obsługi dzwoniącego klienta. Przykładowe możliwości IVR to: Możliwość określenia różnych form powitania w zależności od… Czytaj dalej Możliwości panelu IVR

Tworzenie prostego drzewa IVR

W celu stworzenia podstawowego drzewa IVR należy zalogować się do Panelu Administratora i wejść do aplikacji Projektant > IVR. Proste drzewo IVR obejmuje: Wskazanie numeru telefonu z którego przyjmujemy połączenia – można tutaj wpisać konkretny numer z puli numeracyjnej skonfigurowanej na centrali lub wybrać opcję Start, aby IVR obsługiwał całą numerację, Określenie godzin pracy infolinii,… Czytaj dalej Tworzenie prostego drzewa IVR

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571