Zarządzanie klientami
Import klientów do CRM
W celu zaimportowania klientów do CRMa należy nacisnąć przycisk Dodaj > Importuj z pliku. Następnie Wybrać plik, który ma być importowany i wpisać uwagi, po których będzie można później łatwo odnaleźć klientów z tego importu. Jeżeli w importowanym pliku mogą wystąpić dane klientów już istniejących w systemie, warto zaznaczyć checkbox przy Aktualizuj dane klienta na… Czytaj dalej Import klientów do CRM
Dodawanie pojedynczego klienta do CRM
W celu dodania pojedynczego klienta do CRMa naciśnij przycisk Dodaj na liście narzędzi. W formularzu należy uzupełnić podstawowe dane klienta i kliknąć przycisk Zapisz. W celu uzupełnienia cech dodanego klienta należy odszukać rekord na liście i dwukrotnym kliknięciem otworzyć formularz edycji. Po wpisaniu danych, zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Cechy klientów w CRM
W CRM-ie klienta opisuje się dwoma typami parametrów: podstawowymi takimi jak Nazwa, NIP, Telefon, Dane Adresowe, Dane dostawy, oraz innymi dowolnymi cechami zdefiniowanymi przez administratora systemu. W celu zdefiniowania cech klientów, należy wejść w Panel Administratora > CRM. Na pasku narzędzi ponad listą klientów, należy kliknąć na przycisk Ustawienia. W oknie Konfiguracji CRM w zakładce… Czytaj dalej Cechy klientów w CRM
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571