Praca w kampanii telefonicznej
Rozpoczęcie pracy w kampanii typu OUT MANUAL
Aby rozpocząć pracę w kampanii typu OUT MANUAL należy wybrać z listy nazwę kampanii i na pasku zadań kliknąć Włącz kampanię. Po włączeniu kampanii, zostanie uruchomiona zakładka z listą aktualnych kontaktów przypisanych danemu Konsultantowi. W celu zobaczenia całej listy kontaktów przypisanych do Konsultanta należy nacisnąć przycisk Pokaż wszystkie. Przycisk Kolejny pozwala na pobranie następnego kontaktu.… Czytaj dalej Rozpoczęcie pracy w kampanii typu OUT MANUAL
Rozpoczęcie pracy w kampanii typu OUT POWER, OUT PREDICTIVE
Aby rozpocząć pracę w kampanii należy wskazać z listy nazwę kampanii i na pasku zadań wybrać opcję Włącz kampanię. Aktywna kampania oznaczona jest zieloną strzałką, przycisk Włącz kampanię staje się nieaktywny, natomiast aktywnym staje się Wyłącz kampanię. UWAGA! Uruchomienie kampanii typu OUT POWER, OUT PREDICTIVE rozpoczyna automatyczne podawanie agentowi kontaktów z bazy kampanii. W przypadku… Czytaj dalej Rozpoczęcie pracy w kampanii typu OUT POWER, OUT PREDICTIVE
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571