loading

Zarządzanie użytkownikami

Zmiana hasła użytkownika

Zmiany hasła użytkownika można dokonać będąc zalogowanym na koncie Administratora w module Użytkownicy. Po zaznaczeniu rekordu użytkownika i kliknięciu na przycisk Edytuj pojawi się okno formularza. Po uzupełnieniu pól Nowe hasło i Powtórz hasło, należy zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz. Nowe hasło obowiązuje zarówno w panelu logowania do aplikacji jak i podczas łączenia się poprzez VPN.

Usuwanie i dezaktywacja użytkownika

Dezaktywacji i usunięcia konta użytkownika można dokonać będąc zalogowanym na koncie Administratora, w module Użytkownicy. W celu usunięcia użytkownika należy zaznaczyć rekord i kliknąć na przycisk Usuń. UWAGA! Usunięcie konta użytkownika powoduje utratę wszystkich jego statystyk w systemie i jest operacją nieodwracalną. W celu dezaktywacji użytkownika należy zaznaczyć rekord i kliknąć przycisk Edytuj. Przestawienie parametru… Czytaj dalej Usuwanie i dezaktywacja użytkownika

Dodawanie użytkownika do kampanii

Dodawania użytkownika do kampanii można dokonać na koncie Administratora, w module Kampanie > wybrana Kampania > Użytkownicy i Grupy. W obszarze Dostępne widoczni są użytkownicy systemu nieprzypisani do danej kampanii. Obszar Wybrane prezentuje użytkowników przypisanych do danej kampanii. W celu dodania użytkownika do kampanii należy zaznaczyć rekord i przenieść go, za pomocą niebieskiej strzałki, z obszaru… Czytaj dalej Dodawanie użytkownika do kampanii

Zarządzanie grupami użytkowników

Podział Konsultantów na grupy ułatwia zarządzanie użytkownikami w kampaniach. Tworzenia grup można dokonać na koncie Administratora, w module Grupy. Naciśnięcie przycisku Dodaj otwiera formularz tworzenia nowej grupy. Po uzupełnieniu pola Nazwa i wybraniu Lidera należy określić, czy grupa jest Aktywna. W obszarze Dostępne widoczni są użytkownicy systemu nienależący do danej grupy. W obszarze Wybrane znajdują się użytkownicy przypisani do… Czytaj dalej Zarządzanie grupami użytkowników

Dodawanie Konsultanta

Dodania użytkownika do systemu dokonuje się w panelu Administratora > moduł Użytkownicy. Kliknięcie w przycisk Dodaj otworzy formularz dodawania użytkownika. W formularzu należy uzupełnić: Imię, Nazwisko, Użytkownik - system automatycznie proponuje nazwę użytkownika złożoną z pierwszej litery imienia i nazwiska, E-mail, Aktywny - wybór parametrów „Tak” lub „Nie”, Język, Typ - wybór zakresu uprawnień „Administrator” lub… Czytaj dalej Dodawanie Konsultanta

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571