Zarządzanie kontaktami w kampanii
Wyszukiwarka i filtr danych biznesowych
Wyszukiwarka dostępna jest w widoku kampanii, ponad listą rekordów. Parametry wyszukiwania to: Status – status kontaktu w kampanii, Konsultant – nazwa Konsultanta, do którego jest przypisany szukany kontakt, Uwagi – notatki wpisane podczas ładowania rekordów do kampanii, Priorytet – liczba określająca priorytet szukanego rekordu w kampanii, Utworzony [od - do] – zakres dat załadowania kontaktów… Czytaj dalej Wyszukiwarka i filtr danych biznesowych
Usuwanie kontaktów
Kontakty można usunąć z kampanii pojedynczo lub zbiorczo: Usuń - usuwa pojedynczy rekord wskazany na liście rekordów, Usuń wg filtra - usuwa zbiór kontaktów, wybrany uprzednio za pomocą wyszukiwarki. UWAGA! Usuniecie rekordów z kampanii jest operacją nieodwracalną!
Import kontaktów z pliku
Import kontaktów z pliku jest realizowany dla konkretnej kampanii, którą należy wybrać z menu po lewej stronie aplikacji. Funkcjonalność dostępna jest dla każdej kampanii wychodzącej, w zakładce Kontakty. Importując kontakty z pliku należy pamiętać, aby kolejność kolumn była identyczna jak ta, określona w strukturze kampanii. Po kliknięciu opcji Importuj kontakty, należy wybrać plik, który ma… Czytaj dalej Import kontaktów z pliku
Eksport kontaktów
Eksport kontaktów jest realizowany w konkretnej kampanii, którą należy uprzednio wybrać z menu po lewej stronie aplikacji. Funkcjonalność dostępna jest dla każdej kampanii, w zakładce Kontakty. Eksport do pliku możemy wykonać na wszystkich kontaktach kampanii lub na wybranym zbiorze, po uprzednim zawężeniu rekordów parametrami wyszukiwania. Eksport kontaktów można wykonać na dwa sposoby: Eksport – eksportuje do… Czytaj dalej Eksport kontaktów
Edycja pojedynczego kontaktu
Funkcjonalność dostępna jest w każdej kampanii, w zakładce Kontakty. Formularz edycji pojedynczego kontaktu wywołuje się poprzez dwukrotne kliknięcie wybranego rekordu. Możliwe jest edytowanie zarówno danych kontaktu, danych biznesowych, jak i mediów rekordu. Wprowadzone zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz. W celu edytowania większej ilości kontaktów, warto skorzystać ze zbiorczej edycji kontaktów.
Edycja kontaktów zbiorczo
Możliwe są dwa sposoby edytowania danych: edycja pojedynczego rekordu, zbiorcza edycja wielu rekordów. W celu przeprowadzenia edycji zbiorczej, należy wyszukać zbiór interesujących nas rekordów, a następnie nacisnąć przycisk Zmień wg filtra. UWAGA! W przypadku, gdy widok rekordów nie będzie zawężony wyszukiwarką, edycji zostaną poddane wszystkie rekordy danej kampanii. Dane podlegające edycji zbiorczej: Status – zmiana… Czytaj dalej Edycja kontaktów zbiorczo
Dodawanie pojedynczego kontaktu
Oprócz importu danych, system Call Center Online umożliwia dodawanie pojedynczych rekordów do kampanii. Funkcjonalność dostępna jest zarówno z panelu Administratora, jak i panelu Konsultanta. W panelu administratora należy wejść w kontakty danej kampanii i wybrać opcję Dodaj kontakt. W pierwszej kolejności uzupełniamy techniczne dane kontaktu: Data Kolejny kontakt - data wykonania kontaktu (w przypadku pozostawienia… Czytaj dalej Dodawanie pojedynczego kontaktu
Call Center Online Sp z o.o.
ul. Wita Stwosza 16
50-950 Wrocław, Polska
NIP: 897-179-04-40
REGON: 022166120
KRS: 0000466571