loading

Dlaczego nie mogę połączyć się przez VPN?

Aby dowiedzieć się dlaczego połączenie VPN zostało odrzucone należy przeczytać komunikat błędu, który określa przyczynę braku połączenia. Najczęściej spotykane błędy to:

  1. Błędny login lub hasło – należy sprawdzić poprawność wpisywanych danych,
  2. Zablokowany port – należy sprawdzić czy jakieś oprogramowanie antywirusowe nie blokuje nam możliwości połączenia. Jeśli jesteśmy pewni, że tak nie jest, należy zwrócić się do operatora internetowego z prośbą o odblokowanie portu TCP 1723,
  3. Zbyt restrykcyjne ustawienia routera – jeśli komputer nie blokuje połączenia VPN, a operator internetowy potwierdzi, że jest odblokowany port 1723, problem może leżeć w zbyt restrykcyjnej konfiguracji routera.
loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Wita Stwosza 16

50-950 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571