loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
3 stosy monet, ułożone od najniższego do najwyższego na tle nieba i chmur. Przy pierwszym stosie znajduje sie drabina, przy ostatnim człowiek z lupą

FUNKCJONALNOŚCI

WINDYKACJA

Zobacz na przykładzie, jak centrala call center i call center system podnoszą skuteczność działań windykacyjnych. Przetestuj narzędzia jako właściciel firmy windykacyjnej.

PROCES

Telefoniczna windykacja należności.

CEL WDROŻENIA

  • Usprawnienie procesu windykacji.
  • Poprawa współczynnika dotarcia do dłużników.
  • Zwiększenie kontroli nad procesem windykacji.
  • Wdrożenie obsługi wielokanałowej.
  • Automatyzacja procesu windykacji.

SYTUACJA ZASTANA

  • Konsultanci pracują w Excelu.
  • Pracownicy dzwonią z telefonów komórkowych.
  • W wyniku nieprawidłowego formatowania (np. rozjeżdżania się arkuszy) i chaosu w bazach danych często nie dochodzi do umówionego ponownego kontaktu.
  • Jedynie ok. 10% połączeń telefonicznych dochodzi do skutku. Dłużnicy notorycznie nie odbierają bądź blokują połączenia od windykatorów.
  • Problemy kadrowe z dostępnością telemarketerów.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie pracy zdalnej telemarketerów.
  • Zastosowany centralny call center system skupia wszystkie bazy danych dłużników.
  • Wdrożenie systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów.
  • Wdrożenie Voice SMS jako pierwszego etapu windykacji.
  • Wdrożenie rotujących numerów telefonów.
  • Wdrożenie dialerów automatycznie wybierających połączenia telefoniczne.
  • Zastosowanie skryptów rozmów.

WYNIK WDROŻENIA

  • Zorganizowanie baz dłużników na wzór kampanii telemarketingowych uporządkowało proces windykacji.
  • Rotacja numerów sprawiła, że dłużnikowi trudniej zablokować numer telefonu windykatora.
  • Dzięki zastosowaniu Voice SMS – czyli automatycznego przekazywania informacji głosowych, bez udziału konsultanta – część dłużników opłaca zaległości bez potrzeby angażowania konsultanta.
  • Zastosowanie 3 rodzajów dialerów z cyklicznym powtarzaniem połączeń znacznie poprawiło dodzwanialność.
  • Monitoring online pracy konsultantów, nagrywanie rozmów i statystyki pracy poprawiły efektywność konsultantów.
  • Zastosowanie centrali call center i wdrożenie pracy zdalnej umożliwiło zatrudnianie pracowników zdalnych w całym kraju.
  • Praca na skryptach obsługi Contact Centre z określonym schematem rozmowy usprawniła proces wdrażania nowych pracowników.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • Voice SMS
  • Dialer Manual
  • Dialer Power
  • Dialer Predictive
  • IVR
  • Nagrywanie rozmów
  • Skrypter

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571