loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Samochód a przy nim człowiek z telefonem na tle dużego telefonu komórkowego z oznaczoną mapą i lokalizacją

FUNKCJONALNOŚCI

TRANSPORT

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży transportowej. Przekonaj się jak działa centrala telefoniczna i pozyskuj klientów sprawniej niż kiedykolwiek.

PROCES

Usprawnienie obsługi klienta

CEL WDROŻENIA

  • Odbieranie 100% telefonów
  • Automatyzacja obsługi zapytań

SYTUACJA ZASTANA

  • Firmę obsługuje jedna 2-kanałowa linia telefoniczna
  • Klienci mają problem z dodzwonieniem się do firmy
  • Pracownik ręcznie sprawdza informacje w firmowym CRMie

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Zamiana 2-kanałowej linii stacjonarnej na wielokanałową usługę VoIP
  • Integracja systemu call center z systemem CRMem
  • Wdrożenie automatycznej obsługi zapytań na podstawie rozpoznawania numeru telefonu
  • Wdrożenie kolejkowania klientów i systemu oddzwaniania do klientów którzy rozłączyli się podczas oczekiwania na obsługę.

SYTUACJA PO WDROŻENIU

  • Każde połączenie od klienta jest odebrane przez system zapowiedzi głosowych, żaden klient nie trafi na zajętość telefonu
  • System zapowiedzi głosowych na podstawie numeru telefonu informuje klienta o statusie przesyłki
  • System zapowiedzi głosowych informuje klienta o długości kolejki oczekiwania na obsługę
  • Jeśli w momentach przeciążeń klient nie doczeka się na obsługę, może zamówić oddzwonienie.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • CCO API
  • Centrala telefoniczna
  • IVR

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571