loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Na tle nieba i chmur jest ekran monitora. Na górnej krawędzi siedzi kobieta z laptopem, na dole mężczyzna również z komputerem osobistym. Na ekranie dużego monitora widać wykres opisany strzałką

FUNKCJONALNOŚCI

FINANSE - SPRZEDAŻ USŁUG

Zwiększ liczbę odbytych spotkań sprzedażowych dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu. Zarządzaj call center z domu lub firmy – jak Ci wygodnie.

PROCES

Sprzedaż usług finansowych.

CEL WDROŻENIA

  • Zwiększenie sprzedaży dzięki zapewnieniu przedstawicielom wsparcia telemarketingowego.
  • Umawianie spotkań poprzez telemarketing.

SYTUACJA ZASTANA

  • Przedstawiciele zbierają kontakty z polecenia obecnych klientów lub korzystają ze swoich baz danych. Sami umawiają spotkania.
  • Podział pracy na umawianie i odbywanie spotkań powoduje niską efektywność sprzedaży.
  • Liczba umów podpisywanych przez przedstawicieli – za wyjątkiem kilku wybijających się sprzedawców – znajduje się na niezadowalającym poziomie. Przez większość roku nie przekracza dwóch umów miesięcznie.
  • Brak należytej kontroli nad liczbą spotkań.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie centralnego telemarketingu w firmie w celu umawiania spotkań dla przedstawicieli.
  • Umożliwienie telemarketerom pracy zdalnej (opcja call center z domu).
  • Centralny system skupia wszystkie bazy danych potencjalnych klientów (call center chmura, do którego dostęp mają pracownicy zdalni).
  • Wdrożenie systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów.
  • Utworzenie w systemie Call Center Online odrębnych kampanii telemarketingowych dla każdego z przedstawicieli, dzięki czemu zachowana zostaje separacja baz danych poszczególnych sprzedawców.
  • Utworzenie dodatkowej wspólnej bazy zimnych kontaktów w celu umawiania dodatkowych spotkań dla przedstawicieli w przypadku braku poleceń (call center chmura, do którego dostęp mają pracownicy zdalni).
  • Wdrożenie systemu raportowania poleceń potencjalnych klientów, aby zapewnić ciągłość pracy przedstawicieli.
  • Wdrożenie systemu raportowania wyników spotkań przedstawicieli poprzez telefoniczną ankietę po odbytym spotkaniu.
  • Wdrożenie systemu obsługi spotkań, które wymagają ponownego umówienia.

WYNIK WDROŻENIA

  • Zwiększenie liczby odbytych spotkań sprzedażowych przypadających na jednego przedstawiciela do dwudziestu miesięcznie, co poskutkowało dziesięciokrotnym przyrostem podpisywanych umów.
  • Zwiększenie kontroli nad całym procesem sprzedaży.
  • Podniesienie jakości rozmów telemarketingowych, dzięki czemu wzrosła odbywalność spotkań.
  • Z uwagi na stworzenie dodatkowej, wspólnej bazy klientów zachowana jest ciągłość pracy przedstawicieli, nawet jeśli pojawia się problem z ciągłością poleceń.
  • Dzięki wdrożeniu zdalnej pracy część telemarketerów prowadzi call center w domu. Nie ma potrzeby inwestowania w dodatkową powierzchnię biurową.
  • Telefoniczne ankiety zadowolenia z obsługi przedstawiciela poprawiły jakość spotkań handlowych i wizerunek firmy wśród klientów.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • Skrypter
  • Power Dialer
  • Voice SMS
  • SMS
  • Nagrywanie rozmów
  • Integracja z kalendarzem Google

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571