loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Ekran monitora przedstawia nagranie z gestykulującą kobietą, która trzyma książki i jest ubrana w strój formalny. Na monitorze zawieszone są słuchawki z mikrofonem, co sugeruje prację zdalną w kontekście szkoleń. Na monitorze siedzi dziewczyna z laptopem, a obok stoi druga dziewczyna ucząca się z kartek. Monitor jest na tle nieba

FUNKCJONALNOŚCI

SPRZEDAŻ KURSÓW ONLINE

Potrzebne Ci wsparcie sprzedaży, by docierać do szerokiego grona odbiorców?. Poznaj nasz program do sprzedaży online, dzięki któremu poprawisz efektywność firmy.

PROCES

Sprzedaż interaktywnych kursów.

CEL WDROŻENIA

  • Pozyskiwanie nowych klientów.

SYTUACJA ZASTANA

  • Firma kupuje bazy potencjalnych klientów od agencji afiliacyjnych.
  • Bazy tworzone są na podstawie danych z landing page’ów.
  • Pozyskiwanie klientów odbywa się poprzez ręczne obdzwanianie bazy potencjalnych klientów.
  • Telemarketerzy pracują z Excelem i telefonem komórkowym.
  • Mała dodzwanialność przekłada się na niewielką liczbę efektywnych rozmów. Większość czasu zajmuje wybieranie numerów i oczekiwanie na połączenie.
  • Wraz ze wzrostem skali przedsięwzięcia zaczyna panować chaos w relacjach z klientami.
  • Telemarketerzy nie są szkoleni ze sprzedaży. Każdy pracuje, jak potrafi najlepiej. To z kolei sprawia, że wiele rozmów nie zostaje efektywnie wykorzystanych.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie zdalnej pracy telemarketerów z dostępem do programu do sprzedaży online.
  • Wdrożenie narzędzi wsparcia sprzedaży: integracja systemów afiliacyjnych i landing page’ów z systemem call center.
  • Zebranie baz danych potencjalnych klientów w centralnym systemie.
  • Wsparcie sprzedaży poprzez wdrożenie systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów.
  • Wdrożenie dialerów automatycznie wybierających połączenia telefoniczne.
  • Zastosowanie skryptów rozmów w celu poprawy efektywności sprzedaży przez telefon.

WYNIK WDROŻENIA

  • Dzięki integracji systemu call center z systemami afiliacyjnymi i landing page’ami kontakt z klientem odbywa się automatycznie – w momencie wypełnienia formularza na stronie www.
  • Wsparcie sprzedaży poprzez zastosowanie centralnej bazy klientów sprawiło, że konsultant zna całą historię kontaktów z klientem.
  • Zastosowanie dialerów jako narzędzi wsparcia sprzedaży zwiększyło efektywność wykonywanych rozmów. Znacznie wzrosła sprzedaż przez telefon.
  • Monitoring online pracy konsultantów, nagrywanie rozmów i statystyki pracy poprawiły efektywność konsultantów.
  • Zastosowanie pracy zdalnej i dostęp do programu do sprzedaży online umożliwiły zatrudnianie pracowników zdalnych w całym kraju.
  • Praca na skryptach obsługi z określonym schematem rozmowy usprawniła proces wdrażania nowych pracowników.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • IVR
  • CCO API
  • Dialer Power
  • Nagrywanie rozmów
  • Skrypter

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571