loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Żółty samochód stojący w miejscu na tle niebieskiego kształtu, a nad nim ikony powiadomień mediów społecznościowych i wiadomości.

FUNKCJONALNOŚCI

SALONY SAMOCHODOWE

Oprogramowanie do serwisu samochodowego możesz wykorzystać również w innej branży, by usprawnić proces obsługi klienta. Przetestuj nasze programy do obsługi serwisu!

PROCES

Kompleksowy proces obsługi klienta.

CEL WDROŻENIA

  • Poprawa dodzwanialności klientów do salonu.
  • Zwiększenie lojalności klientów.

SYTUACJA ZASTANA

  • Wiele numerów telefonów w różnych technologiach do różnych działów firmy.
  • Chaos informacyjny.
  • Brak spójnego systemu kontaktów z klientami.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie zasady jednego numeru do firmy z zastosowaniem programu do serwisu z wielokanałową centralą VoIP.
  • Przekierowanie rozproszonych numerów na jeden wspólny numer.
  • Zbudowanie drzewa IVR z automatyczną obsługa klienta.
  • Wdrożenie kolejkowania dzwoniących klientów w programie do serwisów i systemu oddzwaniania do tych, którzy rozłączyli się podczas oczekiwania na połączenie.
  • Wdrożenie cyklicznych telefonów do klientów z przypomnieniem o serwisie i kontynuacji ubezpieczenia.

WYNIK WDROŻENIA

  • W komunikacji marketingowej firmy funkcjonuje jeden numer telefonu.
  • Każde połączenie od klienta jest odebrane przez system zapowiedzi głosowych. Dzięki programowi do obsługi serwisu żaden klient nie trafi na zajętą linię.
  • Dzięki wykorzystaniu programu do serwisu konsultant zna historię kontaktów klienta z firmą już podczas przyjmowania połączenia.
  • System zapowiedzi głosowych informuje klienta o długości kolejki osób oczekujących na połączenie.
  • Jeśli klientowi nie uda się połączyć i odłoży słuchawkę, program do serwisów automatycznie zakolejkuje go i doda jako połączenie wychodzące do wykonania w wolnym czasie.
  • Za pomocą programu do obsługi serwisu konsultant infolinii może przekierowywać połączenia do odpowiedniego działu w firmie.
  • Firmowy CRM cyklicznie dostarcza do systemu call center (systemu obsługi zgłoszeń serwisowych) informacje o terminie serwisu i kończącym się ubezpieczeniu klientów salonu.
  • Klienci są cyklicznie informowani o potrzebie przeprowadzania serwisu i przedłużenia ubezpieczenia.
  • Klienci są cyklicznie informowani o aktualnych ofertach promocyjnych.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • CCO API
  • Centrala telefoniczna
  • IVR
  • Dialer Power
  • Manual Dialer
  • Skrypter

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571