loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Mężczyzna z dużą lupą i kobieta na drabinie na tle otwartej książki, z której wystają zakładki. Za książką widoczne są obłoki

FUNKCJONALNOŚCI

PRAWO

Call center PRO to platforma obsługi klienta branży prawniczej. Wykorzystaj Contact Center System, by pozyskiwać klientów. Stwórz tradycyjne lub wirtualne call center.

PROCES

Pozyskiwanie klientów kancelarii prawnej.

CEL WDROŻENIA

  • Pozyskiwanie nowych klientów.

SYTUACJA ZASTANA

  • Pozyskiwanie klientów odbywa się poprzez ręczne obdzwanianie bazy potencjalnych klientów.
  • Potencjalni klienci wyszukiwani są przez konsultantów w internecie.
  • Telemarketerzy pracują z Excelem i telefonem komórkowym.
  • Mała dodzwanialność powoduje, że telemarketerzy odbywają niewiele efektywnych rozmów. Większość czasu zajmuje wyszukiwanie i wybieranie numerów.
  • Telemarketerzy nie są szkoleni ze sprzedaży. Każdy pracuje, jak potrafi najlepiej, co sprawia, że wiele rozmów nie zostaje efektywnie wykorzystanych.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie pracy zdalnej telemarketerów (wirtualne call center).
  • Inwestycja w bazy danych potencjalnych klientów.
  • Centralny system Contact Center skupia bazy danych potencjalnych klientów.
  • Wdrożenie systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów.
  • Wdrożenie dialerów automatycznie wybierających połączenia telefoniczne.
  • Zastosowanie skryptów rozmów Contact Center.

WYNIK WDROŻENIA

  • Wykluczenie poszukiwania klientów przez konsultantów sprawiło, że skupili się na rozmowach, co znacznie zwiększyło ich liczbę.
  • Zastosowanie dialerów zwiększyło liczbę odbywanych rozmów.
  • Dzięki zastosowaniu zewnętrznych baz danych poprawiła się dodzwanialność, co wraz ze zwiększeniem liczby rozmów znacznie poprawiło efektywność sprzedaży w call center PRO.
  • Dzięki wprowadzeniu systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów podniosły się jakość i efektywność rozmów sprzedażowych w call center PRO.
  • Monitoring online pracy konsultantów, nagrywanie rozmów i statystyki pracy poprawiły efektywność konsultantów.
  • Zastosowanie pracy zdalnej w wirtualnym call center umożliwiło zatrudnianie pracowników zdalnych w całym kraju.
  • Praca na skryptach obsługi z określonym schematem rozmowy usprawniła proces wdrażania nowych pracowników.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • Dialer Power
  • Nagrywanie rozmów
  • Skrypter

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571