loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Na tle niebieskiej chmury znajduje się człowiek, którego ubiór świadczy o wykonywanym zawodzie. Lekarz ma na szyi stetoskop, unosi jedną dłoń w górę a w drugiej trzyma akta pacjentów

FUNKCJONALNOŚCI

OPIEKA MEDYCZNA

Zobacz, jak możesz wykorzystać Contact Center jako system do rejestracji pacjentów w przychodni czy klinice. Sprawdź, jakie funkcje ma system rejestracji pacjentów.

PROCES

Profesjonalne i szybkie umawianie wizyt do lekarza.

CEL WDROŻENIA

  • Usprawnienie procesu umawiania wizyt.
  • Obieranie 100% telefonów.
  • Ograniczenie absencji pacjentów.
  • Wdrożenie obsługi wielokanałowej.

SYTUACJA ZASTANA

  • Do rejestracji podłączona jest tylko jedna linia telefoniczna.
  • Pacjenci mają problem z dodzwonieniem się do rejestracji.
  • Pracownicy rejestracji zapisują wizyty w systemie rejestracji pacjentów.
  • Pacjenci często nie przychodzą na umówione wizyty, przez co czas lekarza jest marnowany.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Zamiana jednokanałowej linii stacjonarnej na wielokanałową centralę VoIP.
  • Integracja systemu call center z systemem do rejestracji pacjentów.
  • Wdrożenie automatycznego potwierdzania wizyt dzień przed terminem.
  • Wdrożenie kolejkowania dzwoniących pacjentów i systemu oddzwaniania do klientów, którzy rozłączyli się podczas oczekiwania na obsługę. Wszystko to za pomocą jednego systemu rejestracji pacjentów.

WYNIK WDROŻENIA

  • Każde połączenie zostaje odebrane przez system zapowiedzi głosowych, dzięki czemu żaden pacjent nie trafi na zajętą linię.
  • System zapowiedzi głosowych informuje pacjenta o długości kolejki osób oczekujących na połączenie.
  • Jeśli pacjent nie doczeka się na obsługę i odłoży słuchawkę, jest automatycznie kolejkowany przez system rejestracji pacjentów i oznaczany jako połączenie wychodzące do wykonania w wolnym czasie.
  • Każda rejestracja na termin odleglejszy niż kolejny dzień jest automatycznie generowana w systemie do rejestracji pacjentów jako połączenie do wykonania na dzień przed wizytą.
  • Wizyty odwołane są zastępowane wizytami innych pacjentów, dzięki czemu czas lekarza zostaje optymalnie wykorzystany.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • CCO API
  • Centrala telefoniczna
  • IVR
  • Dialer Power

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571