loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Żółty samochód stojący w miejscu na tle niebieskiego kształtu, a nad nim ikony powiadomień mediów społecznościowych i wiadomości.

FUNKCJONALNOŚCI

FOTOWOLTAIKA

Zwiększ zyski firmy, korzystając z systemu call center w fotowoltaice. Pozyskuj leady, zarządzaj kontaktami i sprzedawaj panele fotowoltaiczne profesjonalnie

PROCES

  • Sprzedaż paneli fotowoltaicznych.
  • Oferowanie różnych usług fotowoltaicznych.

CEL WDROŻENIA

  • Zwiększenie sprzedaży dzięki zintegrowaniu baz danych i analizowaniu wyników na bieżąco.
  • Dbanie o klientów na etapach sprzedażowym i posprzedażowym.

SYTUACJA ZASTANA

  • Przedstawiciele korzystają ze swoich baz danych i dzwonią z telefonów komórkowych. Sami umawiają spotkania.
  • Podział pracy, zróżnicowanie wiedzy i brak komunikacji pomiędzy działami w firmie fotowoltaicznej powoduje niską efektywność sprzedaży.
  • Liczba odbytych spotkań i podpisanych umów przez przedstawicieli znajduje się na niezadowalającym poziomie.
  • Brak należytej kontroli nad jakością rozmów i liczbą spotkań.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie centralnego telemarketingu w firmie w celu umawiania spotkań dla przedstawicieli.
  • Umożliwienie telemarketerom pracy zdalnej (call center w fotowoltaice nie musi oznaczać pracy z biura).
  • Zintegrowanie strony zbierającej leady (landing page) z systemem contact center (wielokanałowość systemu call center w fotowoltaice).
  • Centralny system skupia wszystkie bazy danych potencjalnych klientów (call center w fotowoltaice może działać chmurze, wówczas mają do niego dostęp również zdalni pracownicy).
  • Wdrożenie systemu nagrywania rozmów i regularnego odsłuchiwania wraz z omawianiem wyników i wdrażaniem nowych strategii.
  • Przypisanie większego znaczenia klientom znajdującym się na etapie posprzedażowym. Nawiązywanie regularnego, okresowego kontaktu z nimi.
  • Wdrożenie systemu obsługi spotkań, które wymagają ponownego umówienia.

WYNIK WDROŻENIA

  • Zwiększenie liczby odbytych rozmów telefonicznych i spotkań sprzedażowych w testowanym rejonie geograficznym, co poskutkowało trzykrotnym przyrostem podpisywanych umów.
  • Zwiększenie kontroli nad procesem sprzedaży i posprzedażny, co przełożyło się na sprzedaż dodatkowych usług i zyskanie klientów z poleceń.
  • Podniesienie jakości rozmów telemarketingowych, dzięki czemu wzrosła odbywalność spotkań, a klienci chętnie polecali firmę innym osobom zainteresowanym fotowoltaiką.
  • Z uwagi na stworzenie dodatkowej, wspólnej bazy klientów zachowana jest ciągłość pracy przedstawicieli.
  • Praca zdalna przyczyniła się do możliwości prowadzenia domowego call center w fotowoltaice. Nie ma potrzeby inwestowania w dodatkową powierzchnię biurową.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • Skrypter
  • Power Dialer
  • IVR
  • Voice SMS
  • SMS
  • e-mail
  • Nagrywanie rozmów
  • Raporty efektywności

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571