loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Dłoń trzymająca telefon, na ekranie którego widać aplikację z profilem użytkownika. Wokół telefonu unoszą się ikony wiadomosci i powiadomienia mediów społecznościowych na tle niebieskiej plamy

FUNKCJONALNOŚCI

USŁUGI E - COMMERCE

Centrala telefoniczna (w chmurze lub nie) w połączeniu z narzędziami cloud Contact Center umożliwia zwiększenie sprzedaży w branży e-commerce. Zobacz przykład.

PROCES

Sprzedaż usług portalu.

CEL WDROŻENIA

  • Pozyskiwanie nowych klientów.

SYTUACJA ZASTANA

  • Pozyskiwanie klientów odbywa się poprzez ręczne obdzwanianie bazy potencjalnych klientów.
  • Pod wiele numerów z bazy nie udaje się dodzwonić, co powoduje, że telemarketerzy odbywają mało efektywnych rozmów. Większość czasu zajmuje wyszukiwanie i wybieranie numerów.
  • Telemarketerzy nie są szkoleni ze sprzedaży. Każdy pracuje, jak potrafi najlepiej, w związku z czym wiele rozmów nie zostaje efektywnie wykorzystanych.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie centralnego telemarketingu w firmie w celu sprzedaży usług (cloud Contact Center, czyli prowadzenia centrali telefonicznej w chmurze).
  • Skupienie wszystkich baz danych potencjalnych klientów w centralnym systemie.
  • Wdrożenie zdalnej pracy telemarketerów.
  • Wdrożenie systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów.
  • Inwestycja w branżowe bazy danych.

WYNIK WDROŻENIA

  • Zastosowanie systemu Call Center Online 3-krotnie zwiększyło liczbę przeprowadzonych rozmów.
  • Dzięki zastosowaniu branżowych baz danych zwiększono dodzwanialność, co wraz ze zwiększeniem liczby rozmów znacznie podniosło efektywność sprzedaży.
  • Dzięki wdrożeniu pracy zdalnej część telemarketerów pracuje z domu. Nie ma zatem potrzeby inwestowania w dodatkową powierzchnię biurową. Istnieje możliwość prowadzenia centrali telefonicznej w chmurze.
  • Dzięki wprowadzeniu systemu szkoleń telemarketerów i nagrywania rozmów poprawiły się jakość i efektywność rozmów sprzedażowych.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • IVR
  • Nagrywanie rozmów

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571