loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Kobieta przy biurku obsługuje laptopa. Ma założone słuchawki z mikrofonem a wokół niej są ikony wiadomości i chatów, Kobieta pracuje w systemie typu contact center

FUNKCJONALNOŚCI

E - COMMERCE

Wykorzystaj system call center (w chmurze lub nie) w branży e-commerce. Zyskaj możliwość kompleksowej obsługi klienta i podwyższ jej jakość.

PROCES

Obsługa klientów sklepu internetowego

CEL WDROŻENIA

  • Podniesienie jakości obsługi klientów
  • Poprawa dodzwanialności

SYTUACJA ZASTANA

  • W firmie funkcjonują 3 telefony komórkowe, na które dzwonią klienci
  • Klienci maja utrudniony kontakt z firmą, często telefony są zajęte
  • Telefony od klientów są odbierane przez „pracownika który akurat jest najbliżej telefonu
  • Poza godzinami pracy firmy telefony nie są w ogóle odbierane

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Wdrożenie wirtualnej centrali telefonicznej
  • Wdrożenie bramki GSM
  • Uruchomienie systemu IVR
  • Delegowanie jednego pracownika do obsługi połączeń telefonicznych
  • Przy wydłużonej kolejce oczekiwania na połączenie klient ma możliwość zamówienia oddzwonienia

WYNIK WDROŻENIA

  • Wdrożenie wirtualnej centrali telefonicznej z obsługą obecnych kart SIM pozwoliło na zapewnienie ciągłości kontaktów na dotychczas wykorzystywane telefony komórkowe
  • Wdrożenie jednego głównego numeru telefonu z obsługą wielu połączeń telefonicznych jednocześnie pozwoliło na kolejkowanie całego ruchu telefonicznego nawet gdy konsultant jest w danej chwili zajęty
  • Wdrożenie IVR (interaktywnego systemu podpowiedzi głosowej) zmniejszyło ilość połączeń telefonicznych obsługiwanych przez pracowników firmy. Klient sam może automatycznie uzyskać informacje bez potrzeby kontaktu z pracownikiem sklepu
  • Każdy klient jest obsłużony

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • IVR
  • Nagrywanie rozmów

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571