loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
loading

FUNKCJONALNOŚCI

SPRZEDAŻ SZKOLEŃ Z DOTACJAMI

Poznaj nasze oprogramowanie call center i skutecznie sprzedawaj szkolenia finansowane z dotacji unijnych. Program Contact Center to kompleksowa obsługa klienta.

PROCES

Sprzedaż szkoleń branżowych finansowanych z dotacji unijnych.

CEL WDROŻENIA

  • Automatyzacja procesu sprzedaży szkoleń.

SYTUACJA ZASTANA

  • Konsultant wybiera numery ręcznie i dzwoni do potencjalnych beneficjentów programu unijnego z telefonu komórkowego.
  • W przypadku zainteresowania konsultant ręcznie wysyła mail z ofertą szkoleń.

PODJĘTE DZIAŁANIA

  • Automatyzacja pierwszego kontaktu z potencjalnym beneficjentem z zastosowaniem oprogramowania call center: usługi Voice SMS.
  • Automatyzacja połączeń telefonicznych w centrum obsługi klienta do bazy zainteresowanych klientów.
  • Automatyzacja wysyłki maili z ofertą szkoleń.

WYNIK WDROŻENIA

  • Pierwszy telefon do potencjalnych klientów wykonuje automat. Klient za pomocą klawiatury telefonu decyduje, czy jest zainteresowany poznaniem szczegółów dofinansowania.
  • Dialer kieruje do konsultanta połączenia tylko do klientów zainteresowanych dofinansowaniem, dzięki czemu jego czas pracy zostaje optymalnie wykorzystany.
  • Kompleksowa obsługa klienta: kiedy klient podczas rozmowy potwierdzi zainteresowanie, oprogramowanie call center automatycznie wygeneruje mail z deklaracją uczestnictwa w szkoleniu.

ZASTOSOWANE FUNKCJONALNOŚCI

  • Centrala telefoniczna
  • Voice SMS
  • Dialer Power
  • Manual Dialer
  • Skrypter
  • E-mail

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571