loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
Telefon komórkowy z oznaczoną lokalizacją na tle pięciogwiazdkowego hotelu. Wokół znajdują się ikony chatu i wiadomości co nasuwa myśl o constact center

CALL CENTER ONLINE

ZASTOSOWANIA

System Contact Center w różnych branżach – poznaj przykłady zastosowań dzięki przygotowanym przez nas use cases. Zainspiruj się, by usprawnić procesy w swojej firmie.

ZASTOSOWANIA

Dom z panelami słonecznymi na dachu, obok samochód ładowany elektrycznie. Wokół ludzie ze słuchawkami i mikrofonem na uszach. Pani siedząca na dachu ma komputer na kolanach. W tle zarys miasta i chmury.

FOTOWOLTAIKA

Wykorzystaj system call center w fotowoltaice do pozyskiwania i obsługi klientów
  • CRM i historia kontaktu

  • dialery

  • opieka posprzedażowa

Samochód a przy nim człowiek z telefonem na tle dużego telefonu komórkowego z oznaczoną mapą i lokalizacją

TRANSPORT

Zdalna obsługa klienta dla logistyki i transportu
  • zaawansowana infolinia z IVR

  • oddzwanianie

  • historia kontaktu

Turysta z walizką na tle tabletu i paszpotu. Na tablecie widoczny jest interfejs  aplikacji związanej z przelotami. Powyżej widać wzbijający się w powietrze samolot

TURYSTYKA

Platforma obsługi klienta dla każdej branży
  • infolinia z IVR

  • przypomnienia o rezerwacji

  • helpdesk do zapytań i rezerwacji

Kobieta przy biurku obsługuje laptopa. Ma założone słuchawki z mikrofonem a wokół niej są ikony wiadomości i chatów, Kobieta pracuje w systemie typu contact center

E - COMMERCE

Zyskaj możliwość kompleksowej obsługi swojego klienta
  • obsługa zamówień i reklamacji

  • integracja z social mediami - messenger

  • obsługa mailowa

3 stosy monet, ułożone od najniższego do najwyższego na tle nieba i chmur. Przy pierwszym stosie znajduje sie drabina, przy ostatnim człowiek z lupą

WINDYKACJA

System całościowo wspierający skuteczną windykację
  • CRM i historia kontaktu

  • wykrywanie poczty głosowej i faksów

  • prezentacja losowego numeru

Na tle niebieskiej chmury znajduje się człowiek, którego ubiór świadczy o wykonywanym zawodzie. Lekarz ma na szyi stetoskop, unosi jedną dłoń w górę a w drugiej trzyma akta pacjentów

OPIEKA MEDYCZNA

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży medycznej
  • umawianie wizyt

  • przypomnienia o wizycie

  • sprzedaż pakietów medycznych

Na tle nieba i chmur jest ekran monitora. Na górnej krawędzi siedzi kobieta z laptopem, na dole mężczyzna również z komputerem osobistym. Na ekranie dużego monitora widać wykres opisany strzałką

FINANSE - SPRZEDAŻ USŁUG

Znacząco zwiększ ilość odbytych spotkań sprzedażowych
  • CRM i historia kontaktu

  • telefoniczne ankiety zadowolenia z obsługi

  • umawianie wizyt

4 osobowa rodzina czyli rodzice plus dwoje dzieci stoi pod parasolem trzymanym przez mężczyznę na tle nieba i chmur. Rodzina wygląda na zrelaksowaną i bezpieczną.

UBEZPIECZENIA

Pozyskuj nowych klientów sprawniej niż kiedykolwiek
  • CRM i historia kontaktu

  • infolinia i oddzwanianie

  • sprzedaż pakietów

Dłoń trzymająca telefon, na ekranie którego widać aplikację z profilem użytkownika. Wokół telefonu unoszą się ikony wiadomosci i powiadomienia mediów społecznościowych na tle niebieskiej plamy

E - COMMERCE USŁUGI

Sprawniej sprzedawaj usługi swojego portalu
  • integracja z social mediami – Messenger

  • obsługa mailowa

  • CRM i historia kontaktu

Mężczyzna z dużą lupą i kobieta na drabinie na tle otwartej książki, z której wystają zakładki. Za książką widoczne są obłoki

PRAWO

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży prawniczej
  • umawianie wizyt

  • nagrywanie rozmów

  • sprzedaż pakietów

Ekran monitora przedstawia nagranie z gestykulującą kobietą, która trzyma książki i jest ubrana w strój formalny. Na monitorze zawieszone są słuchawki z mikrofonem, co sugeruje prację zdalną w kontekście szkoleń. Na monitorze siedzi dziewczyna z laptopem, a obok stoi druga dziewczyna ucząca się z kartek. Monitor jest na tle nieba

SPRZEDAŻ KURSÓW ONLINE

Sprzedawaj kursy online szerszemu gronu odbiorców
  • CRM i historia kontaktu

  • nagrywanie rozmów

  • sprzedaż pakietów

Na tle błękitnej plamy jest dłoń trzymająca urządzenie mobilne próbujące połączyć się z siecią. Wokół telefonu są ikony powiadomień mediów społecznościowcyh oraz innych powiadomień

SPRZEDAŻ USŁUG GSM

Sprzedawaj usługi GSM szerszemu gronu odbiorców
  • CRM i historia kontaktu

  • nagrywanie rozmów

  • obsługa mailowa

Podkładka z przypiętą kartką, na której są zaznaczone trzy punty wyboru. Liście przygląda się przez lupę chłopak, a ankieta jest na tle nieba i chmur.

ANKIETY TELEFONICZNE

Podnieś jakość pracy ankieterów i gromadź informacje
  • skrypt rozmowy

  • nagrywanie rozmów

  • CRM i historia kontaktu

Na krześle siedzi ubrany swobodnie mężczyna trzymający w ręku kubek z parującą zawartością. Męzczyna siedzi przy ekranie monitora i gestykuluje rozmawiając przez słuchawki z mikrofonem. Na ekranie widoczna jest zdalna konwersacja z czworgiem uczestników, co sugeruje że mezczyna prowadzi proces rekrutacyjny z użycien narzęcia call center online

USŁUGI HR

Platforma obsługi klienta przeznaczona dla branży medycznej
  • infolinia

  • CRM i historia kontaktu

  • monitoring online pracy Rekruterów

Kobieta z teczką na tle ciemnoniebieskiej plamy, ubrana w fartuch medyczny. Farmaceutka macha ręką.

FARMACJA

Usprawnij proces sprzedawania leków do aptek
  • infolinia

  • CRM i historia kontaktu

  • obsługa mailowa

Kobieta ubrana w pomarańczową bluzkę siedzi przy biurku z komputerem i prowadzi rozmowę z użyciem systemu call center. Kobieta ma założone słuchawki z mikrofonem a obok jej głowy jest dymek wypowiedzi. Obok wisi zegar.

INFOLINIA FIRMOWA

Obsługuj połączenia od klientów
  • infolinia

  • CRM i historia kontaktu

  • przekazywanie połączeń

Żółty samochód stojący w miejscu na tle niebieskiego kształtu, a nad nim ikony powiadomień mediów społecznościowych i wiadomości.

SALONY SAMOCHODOWE

System obsługi klienta dla każdej branży
  • infolinia z IVR

  • przypomnienia o serwisach

  • sprzedaż pakietów

Kobieta z wysoko upiętym kokiem, ubrana w strój formalny trzyma w ręku książkę. Drugą dłonią gestykuluje trzymając wskaźnik co sprawia wrażenie tłumaczenia skomplikowanego zagadnienia

DOTACJE UNIJNE

Sprzedawaj szkolenia finansowe z dotacji unijnych
  • infolinia z IVR

  • CRM i historia kontaktu

  • sprzedaż pakietów

Żółty samochód stojący w miejscu na tle niebieskiego kształtu, a nad nim ikony powiadomień mediów społecznościowych i wiadomości.

INNE ZASTOSOWANIA

System obsługi klienta dla każdej branży
  • nowoczesna technologia

  • wiele funkcjonalności

  • podniesienie efektywności

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571