loading
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek?
loading

CALL CENTER ONLINE

BLOG

Na blogu Call Center Online przeczytasz o nowinkach technologicznych, ale nie tylko. Piszemy o biznesie szeroko. Poznaj program call center i inne zagadnienia od podszewki.


Telemarketing a RODO

loading

Kim jest inspektor ochrony danych?

Osoba przetwarzająca dane osobowe w firmie to zazwyczaj administrator danych osobowych, ale czasem potrzebny jest także inspektor ochrony danych (IOD). Kiedy i jakie obowiązki przejmuje IOD oraz czym się zajmuje?

Łukasz Jasiński

2024-07-09

Telemarketing a RODO

loading

Przetwarzanie Danych Osobowych: Wyjaśnienie Pojęcia i Przykład

Wiele osób uważa, że ich firma nie wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych, twierdząc, że samo przechowywanie danych lub wysyłanie mailingów nie jest przetwarzaniem. Jednak zgodnie z prawem Unii Europejskiej, przetwarzanie danych osobowych obejmuje szeroki zakres działań.

Łukasz Jasiński

2024-06-20

Telemarketing a RODO

loading

Co to jest polityka bezpieczeństwa informacji w firmie i jak zastosować ją w call center?

Przeczytaj artykuł, by poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o politykę bezpieczeństwa informacji w firmie. Zachęcamy do lektury!

Łukasz Jasiński

2022-01-05

Telemarketing a RODO

loading

Jakie informacje RODO muszą paść w rozmowie telemarketingowej?

Jak brzmi formułka RODO, którą trzeba podać rozmówcy dzwoniącemu do lub odbierającemu telefon z call center? Sprawdź najważniejsze informacje o RODO!

Łukasz Jasiński

2021-10-19

Telemarketing a RODO

loading

RODO B2B, czyli RODO a dzwonienie do firm

Poznaj zagadnienie: telemarketing a RODO w firmie. Przekonaj się, kiedy RODO w B2B ma zastosowanie, a kiedy nie dochodzi do przetwarzania danych.

Łukasz Jasiński

2021-05-18

Telemarketing a RODO

loading

Dane wrażliwe: co to jest? Jakie dane wrażliwe (RODO) spotykamy w call center?

Czym są dane szczególnej kategorii? Czym dane wrażliwe różnią się od osobowych? Poznaj definicję szczególnych danych osobowych i przetwarzaj je w myśl RODO!

Łukasz Jasiński

2021-02-02

Telemarketing a RODO

loading

Inspektor ochrony danych: kto to?

Inspektor ochrony danych: kto to jest? Kiedy inspektor ochrony danych osobowych musi zostać powołany w firmie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi!

Łukasz Jasiński

2020-12-29

Telemarketing a RODO

loading

Kim jest administrator danych osobowych? RODO w call center

Kim jest administrator danych osobowych RODO, zwany również administratorem RODO bądź administratorem baz danych? Przekonaj się!

Łukasz Jasiński

2020-10-22

Telemarketing a RODO

loading

RODO w praktyce: czy numer telefonu to dane osobowe?

Czy numer telefonu to dane osobowe? Czy usunięcie imion i nazwisk z bazy danych zwalnia z obowiązków wynikających z RODO? Poznaj RODO w pigułce!

Łukasz Jasiński

2020-08-28

Telemarketing a RODO

loading

Czym jest przetwarzanie danych osobowych? Definicja i przykłady

Przetwarzanie danych osobowych oznacza… co? Odpowiadamy na to pytanie. Jeśli nie jesteś pewien, czy zastosować politykę ochrony informacji, sprawdź!

Łukasz Jasiński

2020-07-30

Telemarketing a RODO

loading

Zespół wsparcia

+48 71 60 60 920

biuro@callcenteronline.pl

Call Center Online Sp z o.o.

ul. Stanisławowska 47

54-611 Wrocław, Polska

NIP: 897-179-04-40

REGON: 022166120

KRS: 0000466571